ثبت‌نام بیش از ۲۷ هزار نفر از مردم چهارمحال‌وبختیاری در سامانه سماح
کد خبر: 3849604
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

ثبت‌نام بیش از ۲۷ هزار نفر از مردم چهارمحال‌وبختیاری در سامانه سماح

گروه اجتماعی ــ مدیر حج و زیارت چهارمحال‌وبختیاری از ثبت‌نام بیش از ۲۷ هزار نفر از مردم این استان در سامانه سماح خبر داد.

یوسف آقابزرگی، مدیر حج و زیارت چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به آمار ثبت‌نام مردم استان در سامانه سماح، اظهار کرد: تاکنون 27 هزار و صد نفر از مردم استان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که لردگان با 6 هزار و 900 نفر و شهرکرد با 6 هزار و 670 نفر بیشترین افراد ثبت‌نام‌کننده را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه سال قبل ۹ هزار نفر برای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند، افزود: آمار ثبت‌نام کنندگان در مقایسه با سال گذشته افزایش سه برابری را نشان می‌دهد.

آقابزرگی با اشاره به اینکه ثبت‌نام تا پایان مهرماه ادامه دارد، گفت: از زائران درخواست می‌شود پس از انجام مناسک، زودتر به کشور بازگردند تا از ازدحام جمعیت در عراق کاسته شود و بقیه افراد نیز بتوانند از فیض پیاده‌روی بهره‌مند شوند.

مدیر حج و زیارت استان تأکید کرد: از هم‌استانی‌ها می‌خواهیم حتماً در سامانه سماح ثبت‌نام و از بیمه و سایر خدمات برخوردار شوند، ضمن اینکه وجه نقد کافی به همراه داشته باشند.

وی در پایان یادآوری کرد: افرادی که قصد ثبت‌نام در سامانه سماح برای حضور در پیاده‌روی اربعین را دارند می‌توانند به دفاتر خدمات زیارتی سازمان حج و زیارت استان مراجعه و یا از طریق نشانی اینترنتی samah.haj.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha