اطلاعیه مركز اسلامی امام على(ع) استكهلم در پی ارتحال حجت‌الاسلام ظاهری
کد خبر: 3882763
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

اطلاعیه مركز اسلامی امام على(ع) استكهلم در پی ارتحال حجت‌الاسلام ظاهری

مركز اسلامى امام على(ع) استكهلم ضمن عرض تسلیت به عموم شیعیان اهل بیت(ع) به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمين شيخ حامد ظاهرى، استاد برجسته حوزه علميه اعلام کرد که مجلس ختم مرحوم روز پنجشنبه برابر با ٥ مارس در سالن اجتماعات این مركز اسلامى برگزار مى‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مركز اسلامى امام على(ع) در استكهلم سوئد اطلاعیه‌ای را در خصوص درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین «حامد ظاهری» از اساتید حوزه علمیه قم و مسئول استفتائات دفتر آیت‌الله‌العظمی «سیدکاظم حائری» و عرض تسلیت به مسلمانان و شیعیان جهان و برگزاری مراسم ختم ایشان در این مرکز اسلامی منتشر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

"إنّا لله و إنّا اليه راجعون"

بدينوسيله درگذشت عالم ربانى و استاد برجسته حوزه علميه، جناب حجت‌الاسلام والمسلمين شيخ حامد ظاهرى را به عموم شيعيان اهل بيت(ع) خصوصاً مسلمانان و شيعيان مقيم سوئد و اسكانديناوى تسليت عرض مى‌نماييم.

ايشان سال‌ها در كشور سوئد و در كسوت روحانى در اين مركز، به تبليغ و نشر علوم اهل بيت(ع) پرداخته و همواره از چهره‌هاى محبوب و روحانيون قابل احترام نزد همگان بودند. فقدان اين عالم عزيز خسران بزرگى براى پيروان مكتب اهل بيت(ع) مى‌باشد.

از خداوند متعال براى آن مرحوم طلب مغفرت و آمرزش و براى بازماندگان ايشان صبر مسئلت داريم.

به اطلاع مى‌رساند، نماز وحشت (ليلة الدفن) براى عالم ربانى مرحوم شيخ حامد ظاهرى امشب (دوشنبه) از ساعت ١٩:٠٠ در بخش مصلاى مركز اسلامى امام على‌(ع) برگزار مى‌گردد.

 مجلس ختم آن مرحوم روز پنجشنبه برابر با ٥ مارس از ساعت ١٩:٠٠ تا ٢١:٠٠ در سالن اجتماعات مركز اسلامى امام على (ع) برگزار مى‌گردد.

توجه! خواهشمند است هنگام حضور در مركز به نكات بهداشتى كه سابقا اطلاع رسانى گرديده، از جمله عدم دست دادن و روبوسى توجه فرماييد.

مركز اسلامى امام على (ع)

استكهلم

١ مارس ٢٠٢٠

انتهای پیام
captcha