بدون وجود سپاه کشور روی امنیت را نمی‌دید
کد خبر: 3893365
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
مسعود پزشکیان:

بدون وجود سپاه کشور روی امنیت را نمی‌دید

نایب رئیس مجلس با تبریک دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران، به همه سپاهیان گفت: بدون وجود این عزیزان کشور روی امنیت را به خود نمی‌دید.

مسعود پزشکیان

به گزارش ایکنا، مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه، با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این روز را به پاسداران و بسیجیان تبریک گفت.

وی اظهار کرد: براساس تعریفی که امام علی(ع) از لشکریان دارند، خطاب به مالک اشتر می‌فرمایند که سپاهیان، لشکر و دژهای مستحکمی هستند که می‌توانند مردم را در مقابل دشمن حفظ کنند. در واقع سپاه موجب عزت و سربلندی دین و مردم کشور است.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه بدون وجود این عزیزان کشور روی امنیت را به خود نمی‌دید، گفت: با وجود سپاه پاسداران، 41 سال توطئه آمریکا و اذنابش علیه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی با شکست مواجه شد.

پزشکیان در پایان بیان کرد: وجود این عزیزان در تمام صحنه‌های خدمت‌رسانی از جمله در سیل، زلزله و بیماری به روشنی نشان داده شده است. این روز را به این عزیزان تبریک می‌گوییم و امیدواریم خداوند پاسداران ما را با عزت قرار داده و ما هم قدر این عزیزان را بدانیم.                

انتهای پیام
captcha