برگزاری مراسم گرامیداشت آیت‌الله شهید بهشتی در تبریز
کد خبر: 3906158
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

برگزاری مراسم گرامیداشت آیت‌الله شهید بهشتی در تبریز

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، گفت: مراسم گرامیداشت آیت‌الله شهید بهشتی و هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی با رعایت فاصله‌گذاری‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در تبریز برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم گرامیداشت آیت‌الله شهید بهشتی در تبریزحجت‌الاسلام رسول برگی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: مراسم گرامیداشت آیت‌الله شهید بهشتی و هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی با رعایت فاصله‌گذاری‌ها و پروتکل‌های بهداشتی روز پنج‌شنبه پنجم تیرماه در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر برگزاری نمایشگاه عکس برای هفته قوه قضائیه و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز کار‌های صلواتی مثل توزیع نان رایگان و... انجام شود.

حجت‌الاسلام برگی، با اشاره به تهیه عکس نوشته از جملات آیت‌الله شهید بهشتی و برپایی میز خدمت طی این هفته، بیان کرد: در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان نیز به مدت ۱۰۰ روز نان صلواتی در تبریز توزیع می‌شود؛ همچنین گوشت قربانی نیز با کمک خیران بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی، اظهار کرد: درخواست کرده‌ایم، خاطرات سفر آیت‌الله بهشتی به تبریز نیز در شبکه استانی سهند کار شده و حوزه هنری استان نیز «ماجرای نیمروز و ماجرای نیمروز۲ ردخون» که مستندی از جنایات مجاهدان خلق است را در سینما قدس اکران کنند.

حجت‌الاسلام همچنین از راه‌اندازی پویش ختم قرآن برای شادی ارواح طیبه شهدای ترور و شهید آیت‌الله بهشتی خبر داد.

انتهای پیام
captcha