فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی«افشای حقوق بشر آمریکایی» در البرز
کد خبر: 3906182
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی«افشای حقوق بشر آمریکایی» در البرز

دبیرخانه مردمی حقوق بشر آمریکایی فراخوان پنجمین دوره جشنواره علمی و هنری «افشای حقوق بشر آمریکایی» را اعلام کرد.

فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی«افشای حقوق بشر آمریکایی» در البرز

اسماعیل آجرلو، دبیر جشنواره علمی و هنری «افشای حقوق بشر آمریکایی»، در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: این دبیرخانه مردمی پنجمین دوره جشنواره حقوق بشر آمریکایی را در گرایش‌های هنری و رسانه‌ای به همراه اولین مسابقه ملی حقوقی یا موت کورت با موضوع «تروریسم هنری- رسانه‌ای آمریکا» فراخوان کرده است.
آجرلو افزود: موضوع محوری این دوره تروریسم هنری- رسانه‌ای پیرامون ترور سپهبد شهید سلیمانی است که به شکل ویژه به عملکرد اینستاگرام در حذف و سانسور آثار هنری و رسانه‌ای در ایام شهادت شهید سلیمانی می‌پردازد.
مسئول دبیرخانه مردمی حقوق بشر آمریکایی ادامه داد: مهلت ثبت‌نام گروه‌های علمی و حقوقی برای شرکت در مسابقه ملی مطالبه‌گری حقوقی پیرامون تروریسم هنری- رسانه‌ای آمریکا ۲۵ تیر ماه است. در بخش هنری و رسانه‌ای نیز گروه‌های کارشناسی ضمن رصد بهترین آثار هنری و رسانه‌ای در موضوع شهادت شهید سلیمانی، برگزیدگان را مشخص و از آن ها تقدیر می‌کنند.
وی بیان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از پنجمین دوره جشنواره علمی- هنری افشای حقوق بشر آمریکایی و همچنین شرکت در مسابقه ملی یا موت کورت تروریسم هنری رسانه‌ای آمریکا می‌توانند به دبیرخانه مجازی به آدرس www.us-humanrights.com مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha