قرارگاه فرهنگی فضای مجازی بازخوانی جنایات آمریکا تشکیل شد
کد خبر: 3906784
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

قرارگاه فرهنگی فضای مجازی بازخوانی جنایات آمریکا تشکیل شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از تشکیل قرارگاه فرهنگی فضای مجازی برای بازخوانی جنایات آمریکا خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز، 4 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از 6 تا 12 تیرماه، اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای آگاه‌سازی نسل جدید از جنایات استکبار به سرکردگی آمریکا است.

وی با بیان اینکه هزاران انسان بی‌گناه در کشورهای مختلف به دلیل حضور نامبارک آمریکا و دخالت بی‌جای آن‌ها کشته می‌شوند، افزود: هر سال 6 تا 12 تیرماه جنایات آمریکا بازخوانی می‌شود تا جوانان و مردم در جریان فجایعی که آمریکا در سراسر جهان رقم زده، باشند.

سروری تصریح کرد: یکی از قربانیان جنایات مستقیم و غیرمستقیم آمریکا استان کرمانشاه است که با حمایت رژیم بعث در جنگ تحمیلی و حمایت از گروهک‌های تروریستی «کومله و دمکرات و پژاک» جنایات بسیاری را در کرمانشاه رقم زده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی و 41 شهید ترور استان، عملیات مرصاد و ... نمونه‌هایی از جنایات آمریکا با دخالت غیرمستقیم در استان کرمانشاه است.

وی با اشاره به جنایات گروه منافقین، افزود: گروه‌های تروریستی تحت حمایت آمریکا همچون منافقین با تمام جنایاتی که علیه کشور و مردم انجام دادند درحال تبلیغ گسترده برای مظلوم‌نمایی خود هستند و این درحالی است که جنایات آن‌ها برکسی پوشیده نیست.

سروری تصریح کرد: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی مغتنم برای جلوگیری از فریب جوانان با حربه‌های تبلیغاتی آن‌ها است و آگاه‌سازی مردم در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به وضعیت بیماری کرونا و نیازهای دارویی اشاره کرد و گفت: آمریکا که سال‌ها تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران وضع کرده حتی در این شرایط و نیاز دارویی بیماران نیز بر جنایات خود اصرار دارد.

وی به وقایع اخیر کشور آمریکا و اعتراضات مردمی در این کشور در پی کشته شدن یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس این کشور اشاره و اظهار کرد: آمریکا حتی به مردم خود رحم نمی‌کند.

سروری افزود: مردم آمریکا سال‌ها در بند بودند و اینک فرصتی یافتند که خشونت انباشته خود را بروز دهند و این نشان از آن دارد که ظلم پابرجا نمی‌ماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به برنامه‌های تدارک دیده شده برای بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره و بیان کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و برای حفظ سلامتی مردم اجتماع و برنامه‌های اجتماع‌محور نخواهیم داشت و در فضای مجازی این جنایات را بازگو می‌کنیم.

وی گفت: محکومیت استکبار جهانی درخصوص جنایات مختلف آمریکا با همکاری حقوقدانان بسیجی و فعالیت‌های فرهنگی همراه با تبلیغات شهری از برنامه‌های تدارک دیده شده برای این هفته در استان است.

سروری به تشکیل جبهه فرهنگی استکبارستیزی در فضای مجازی و حضور کارشناسان در میزگردهای صداوسیما برای بازخوانی جنایات آمریکا اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در راستای اجرای برنامه‌های این هفته به تشکیل قرارگاه فضای مجازی، نصب اولین المان شهری شهدای ترور و برپایی قرارگاه رسانه‌ای توسط سپاه نبی‌اکرم(ص) استان و تبیین این جنایات در نمازهای جماعت اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha