برنامه‌های «هفته افشای حقوق بشر آمریکایی» در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
کد خبر: 3906877
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

برنامه‌های «هفته افشای حقوق بشر آمریکایی» در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری به تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در این استان پرداخت.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، موسی انصاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، امروز ۵ تیرماه در جلسه نهایی ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی استان که در محل سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های متعددی در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی(6 الی 12 تیرماه)، در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می شود.

وی كشتار، نژادپرستي و استثمار جهانیِ منفورترين دولت ناقض حقوق بشر را نمونه بارزی از تضییع حقوق ملت‌ها برشمرد و تصریح کرد: بازخوانی جنایات استکبار در حق مردم مظلوم ایران و بشریت سبب افشای چهره‌آمریکای واقعی و تقویت روحیة ظلم‌ستیزی و دفاع از حقوق واقعی مظلومان و عمق بخشیدن به درک و شناخت مردم در زمینه اقدامات و سیاست‌ها خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی می‌شود.

وی بازخوانی جنایت جنگی، فساد، کشتار زنان و کودکان و افشای اقدامات ضدحقوق بشری آمریکا در ایران را از دیگر اهداف برگزاری مراسم این هفته عنوان کرد و افزود: بررسی سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی، شناسایی و معرفی مجاری و بسترهای نفوذ دشمنان و تبیین ابعاد اقتدار نظام اسلامی در مواجهه با تهدیدات از رویکردهای محتوایی برنامه‌های این هفته در سراسر کشور است.

انصاری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی(ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و شهید دیارمان شهید رحمان استکی، گفت: در همین راستا شنبه هفتم تیرماه مراسم محدودی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های مربوط ستاد کرونا با عنوان «آمريكا، مظهر كشتار، نژادپرستي، استثمار جهانی منفورترين دولت ناقض حقوق بشر» همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرکرد و شهرستان‌هایی که امکان برگزاری مراسم دارند، برنامه‌ریزی شده است.

به گفته وی برگزاری مسابقه‌ تشریحی «حقوق بشر آمریکایی یعنی ...» ویژه مردم استان چهارمحال‌وبختیاری نیز از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

انتهای پیام
captcha