جهان جنایات مدعیان حقوق بشر را فراموش نمی‌کند
کد خبر: 3907184
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

جهان جنایات مدعیان حقوق بشر را فراموش نمی‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جامعه جهانی جنایات متعدد مدعیان حقوق بشر را فراموش نمی‌کند و امروز می‌بینیم که رنگین‌پوستان چگونه زیر چکمه‌های ضدحقوق بشری جان می‌بازند.

حقوق بشر آمریکایی رنگین‌پوستان را خفه کرده استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز، 7 تیرماه در نشست خبری به مناسبت هفته بازخوانی و حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: هفته حقوق بشر آمریکایی از ششم تیرماه آغاز و تا 12 تیرماه ادامه دارد و این هفته فرصتی برای برجسته کردن چهره کریه مستکبران است.

وی با اشاره به اینکه در تیرماه جنایات متعددی از طرف آمریکا و مدیعان حقوق بشر علیه ایران انجام شده است، تصریح کرد: شهادت دکتر بهشتی و یارانش، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران، اقدام به ترور مقام معظم رهبری توسط منافقین، شهادت آیت‌الله صدوقی و بمباران شیمیایی منطقه سردشت از جمله این اقدامات شوم به سرکردگی آمریکا است.

این مسئول ابراز کرد: عناوین «آمریکا، مظهر کشتار، نژاد پرستی، استثمار جهانی و منفورترین دولت ناقض حقوق بشر»، «تروریست دولتی، حامی ترور، دشمنی خارجی‌ها»، «توطئه‌گری، کودتا، آتش‌افروزی»، «تحریم‌های ظالمانه، نسل‌‌کشی، استفاده از سلاح کشتار جمعی»، «نژاد پرستی، بی‌عدالتی و خشونت»، «بدعهدی، ستمگری و باج‌خواهی»، «سلطه‌طلبی، اشغالگری و غارتگری» و «جنایت جنگی، فساد و کشتار زنان و کودکان» شعارهای هفته حقوق بشر آمریکایی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تأکید کرد: تقویت تروریسم، اعمال تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، نژادپرستی، حمایت از کشتار مظلوم فلسطین، اشغال ویتنام، عراق، افغانستان، حمایت از جنگ ظالمانه یمن، حمایت از دیکتاتورها، راه‌اندازی زندان ابوغریب و گوانتامو و حمایت از رژیم کوک‌کش صهیونیستی از جنایت‌های این این کشور مدعی حقوق بشر است.

وی یادآور شد: بسیاری از ترورهای انجام شده در کشور از جمله ترور ناجوانمردانه شهید سردار سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار و ایادی استکبار رخ داد که ملت ایران و جهان آن را فراموش نخواهد کرد و برای همیشه در تاریخ خواهد ماند و نسل‌های آینده نیز از حاج قاسم سلیمانی به عنوان مبارز بزرگ علیه استکبار یاد خواهد کرد.

ناصر با بیان اینکه آمریکای جهانخوار و زورگو، روز به روز حقیر و حقیرتر می شود، بیان کرد: امروز این کشور سلطه طلب، دچار تزلزل بسیار شده و امید است به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تفکرات نابخردانه و شیطانی این کشور رو به افول، هرچه سریع‌تر از بین برود.

وی تصریح کرد: حقایق جنایات آمریکا روز به روز در جهان نمایان می‌شود وامروز می‌بینیم که رنگین پوستان، سرخ پوستان و سیاه پوستان زیر چکمه‌های ضد حقوق بشر خفه می‌شوند و همه مردم دنیا نسبت به این ظلم معترض هستند.

انتهای پیام
captcha