طبل تو خالی حقوق بشر آمریکایی
کد خبر: 3910492
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

طبل تو خالی حقوق بشر آمریکایی

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس با تأکید بر اینکه حقوق بشر آمریکایی طبل تو خالی است، گفت: آنچه که هم‌اکنون در این کشور روی می‌دهد نمایانگر واقعیت‌هایی است که تاکنون از چشم جهانیان پنهان مانده است.

حقوق بشر آمریکایی؛ طبلی تو خالی

احسان علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با بیان اینکه حقوق بشر، اساسی‌ترین و ابتدایی‌ترین حقوق ذاتی و فطری انسان است، گفت: حقوق بشر برای آمریکا بر اساس منفعت و مصلحت تعریف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حقوق بشر آمریکایی بر پایه منفعت این دولت در دستیابی به اهداف پلید و استکبارگرانه خلاصه می‌شود، یادآور شد: حقوق بشر آمریکایی در فضای تبلیغاتی و از طریق ابزار رسانه‌ای توجیه می‌شود؛ در حالیکه پلیس این کشور به جای حفاظت از جان و امنیت مردم، فریاد و درخواست یک سیاهپوست برای نفس کشیدن را نمی‌شنود و جان او را می‌گیرد.

فرمانده سپاه فردیس با بیان اینکه در سراسر دنیا و در همه جنایات علیه بشریت از جمله به‌وجود آوردن تروریست‌های داعش، رد پای آمریکا وجود دارد، گفت: هر جا که امکان حضور مستقیم‌ سربازان آمریکایی وجود داشته باشد؛ وارد عمل می‌شوند و این امر را در جنایات آمریکا علیه ملت افغانستان، ویتنام، عراق، ایران و سوریه شاهد بودیم.

این مقام مسئول به نقض آشکار حقوق بشر در آمریکا علیه رنگین‌پوستان اشاره کرد و گفت: این افراد فقط به دلیل سفیدپوست نبودن، محکوم به برده‌شدن برای سران منفعت‌طلب آمریکا هستند؛ در حالیکه تبلیغات رسانه‌ای سرزمین آمریکا را طرفدار حقوق بشر، بدون در نظر گرفتن رنگ، نژاد و قومیت نشان می‌دهد.

علیزاده در پایان با تأکید براینکه حقوق بشر آمریکایی طبل تو خالی است، گفت: آنچه که هم‌اکنون در این کشور روی می‌دهد نمایانگر واقعیت‌هایی است که تاکنون از چشم جهانیان پنهان مانده است.

انتهای پیام
captcha