انتشار فراخوان پویش تولید محتوای دیجیتال با موضوع مباهله
کد خبر: 3914792
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

انتشار فراخوان پویش تولید محتوای دیجیتال با موضوع مباهله

پویش ملی تولید محتوای دیجیتال با موضوع مباهله از فردا، 16 مردادماه، آماده دریافت آثار دیجیتال با محوریت واقعه و آیه مباهله است.

به گزارش ایکنا، ستاد مباهله با هدف غربت‌زدایی از این واقعه مهم تاریخ اسلام و بزرگ‌ترین فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در قرآن، به برگزاری پویش ملی تولید محتوای دیجیتال با موضوع مباهله اقدام کرده است.

این پویش ملی با مشارکت عموم مردم و در دو دسته مردمی(ویژه تولیدات مردمی) و شرکت‌ها، مؤسسات و سلبریتی‌ها(ویژه تولیدات تخصصی رسانه‌ای) برگزار می‌شود.

محورهای موضوعی این پویش شامل؛ «موضوعات مباهله نمادی بر اسلام دینِ گفت‌وگو»، «مباهله؛ آشکار شدن مسیر هدایت»، «مباهله؛ معرفی سبک زندگی اسلامی و مدرنیته»، «مباهله؛ به تصویر کشیدن سیره عملی اهل‌بیت(ع)»، «دعای روز مباهله»، «آیه مباهله»، «تبلیغ و تکریم مباهله(تولید فیلم و عکس)»، «توسل به اهل بیت(ع)؛ وسیله نجات» است.

علاقه‌مندان می‌توانند با تولید محتوا در قالب فیلم(موشن‌گرافی، پویانمایی، فیلم کوتاه)، آثار صوتی (پادکست، مداحی، سخنرانی)، عکس(عکس نوشته، عکس، اینفوگرافی) در این پویش شرکت کنند.

نشر محتوا در شبکه‌های اجتماعی و انتشار محتوا با هشتک #مباهله از طریق پلتفرم‌ها(سکوها)، انتشار فیلم و عکس در آپارات، روبیکا، آخرین خبر، خبر فوری، چارخونه و نماشا با هشتک‌ها و کلید‌واژه‌هایی همچون #مباهله یا # مباهله_مباهات_پیامبر یا # مباهله _روز_شکوه_اسلام و نیز از طریق ثبت‌نام و بارگذاری محتوا در تارنمای پویش به نشانی asar.mobahele.com از روش‌های شرکت در این پویش است.

زمان دریافت آثار از 16 تا 30 مردادماه، اعلام شده و پنج جایزه یک میلیون تومانی به برگزیدگان مردمی و سه جایزه سه میلیون تومانی به برگزیدگان شرکت‌ها و مؤسسات تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha