نمایشگاه مجازی تصویرسازی‌ از رساله حقوق امام سجاد(ع) رونمایی می‌شود
کد خبر: 3921387
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

نمایشگاه مجازی تصویرسازی‌ از رساله حقوق امام سجاد(ع) رونمایی می‌شود

مدیر انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی اعلام کرد: نمایشگاهی متشکل از 26 تصویرسازی از رساله حقوق امام سجاد(ع) را در بستر فضای مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما)، جمال طاهری، مدیر انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی اعلام کرد: همسو با برگزاری دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) مجموعه تصویرسازی رساله حقوق امام سجاد(ع) رونمایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در این تصویرسازی‌ها از مجموعه 38 دستور حقوقی امام سجاد(ع) تعداد 26 دستور به تصویرکشیده شده است و از آن جایی که مخاطب جهانیِ محصولات تصویری و چندرسانه‌ای در دنیای امروز، به دلیل کثرت آثار هالیوودی از نظر بَصَری عادت چشمی به این آثار دارند، بنابراین ما تلاش کردیم ذیل یک کار فرهنگی با محتوای دینی، از قالب تصویرسازی‌های کمیک استفاده کنیم با این تفاوت که این آثار بر محور فعالیت‌های دینی است.

طاهری افزود: رساله حقوقی امام سجاد(ع) در میان مردم ما نیز آنچنان که باید شناخته شده نیست، در حالی که این اثر به گفته مبلغین بین‌المللی در امر تبلیغ بسیار موثر است چرا که اشخاص نگرش دین مبین اسلام از حقوق مختلف افراد را با این رساله حس می‌کنند؛ از سوی دیگر شاکله فکری جوان امروز به شخصیتی بصری متاثر از فضای مجازی تبدیل شده است، بنابراین ارائه تصویرسازی همراه متن برای او جذابیت دارد.

وی که مدیریت مؤسسه رهیافتگان(تازه مسلمانان) را نیز بر عهده دارد در ادامه اظهار کرد: آنچه اکنون در فضای مجازی تبدیل به عرف شده ارائه عکس‌نوشت‌هایی است که گاه با فتوشاپ برخی فضاسازی‌ها در آن انجام می‌شود اما قالب تصویرسازی کارتونی شبهه مارول قالبی جدیدی است که باتوجه به آشنایی نوجوانان و جوانان با صعنت کمیک استریپ و سبک مارول در جذب مخاطب تأثیر به سزایی دارد.

یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند پس از رونمایی این تصاویر را از سایت رهیافته‌ها دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha