توزیع ۱۰۰ هزار ماسک بین هیئت‌های مذهبی بوشهر
کد خبر: 3921415
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸

توزیع ۱۰۰ هزار ماسک بین هیئت‌های مذهبی بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از توزیع ۱۰۰ هزار ماسک بین هیئت‌های مذهبی این استان در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، 17 شهریورماه در نشست با هیئت‌های مذهبی استان با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم دهه نخست ماه محرم در فضاهای حقیقی و مجازی گفت: به‌همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی و شورای هیئت‌های مذهبی استان و رایزنی‌های انجام‌شده، بیش از ۱۰۰ هزار ماسک به‌منظور کمک به حفظ سلامت عزاداران حسینی بین هیئت‌های مذهبی بوشهر توزیع شد.

وی با اشاره به استقبال خوب هیئت‌های مذهبی استان از ثبت‌نام در سامانه بیرق اظهار کرد: این ماسک‌ها با مدیریت شورای هیئت‌های مذهبی و اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، بین هیئت‌های مذهبی استان بوشهر که مشخصات خود را در سامانه بیرق ثبت کرده بودند پس از مشاهده کد مجوز، میان هیئت‌های مذهبی دارای شرایط توزیع شد و هیئت‌های مذهبی ماسک مورد نیاز خود را دریافت کردند.

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: به‌منظور رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌ عزاداری دهه اول محرم، ۱۰۰ هزار ماسک و مواد ضدعفونی بین هیئت‌های مذهبی استان بوشهر توزیع شد.

وی ضمن تقدیر از اهتمام هیئت‌های مذهبی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری‌ها، تصریح کرد: به فضل خداوند متعال و عنایت ویژه حضرت امام حسین(ع) تمامی نکات بهداشتی مانند زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و سایر موارد لازم و ضروری در مراسم عزاداری امسال رعایت شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در پایان افزود: همچنین عزاداران با توزیع ماسک، دستکش و محلول‌های ضدعفونی در حین مراسم نذر خود را ادا کردند و عده‌ای دیگر با تهیه بسته‌های اقلام خشک غذایی و تحویل به خانواده‌های نیازمند نسبت به تحقق کمک‌های مؤمنانه و گسترش فرهنگ همدلی و احسان و انفاق در جامعه اسلامی تلاش کردند.

انتهای پیام
captcha