برترین‌های جشنواره نماز دیلم معرفی شدند
کد خبر: 3921537
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

برترین‌های جشنواره نماز دیلم معرفی شدند

جشنواره نماز و نیایش به‌صورت مجازی در دیلم برگزار شد و با معرفی برترین‌ها در رشته‌های مختلف هنری به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، زهره محنایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم دوشنبه 17 شهریورماه در جمع اصحاب رسانه گفت: فراخوان جشنواره فرهنگی و هنری نماز و نیایش با موضوع‌های مختلف از قبیل شعر، نقاشی، دکلمه‌خوانی و خوشنویسی از ۲۵ تیرماه در فضای مجازی در سه بخش نوجوان، جوان و بزرگسالان منتشر شد و نزدیک به ۷۵ نفر آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند و ۱۰ نفر به‌عنوان برتر برگزیده شدند.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با موضوع نماز در ترویج و گسترش فرهنگ نماز در جامعه بسیار تاثیرگذار است.

محنایی تصریح کرد: با توجه به استقبال پرشور نوجوانان و جوانان از برنامه‌های فرهنگی و هنری، زمینه‌های جذب و تشویق آن‌ها با استفاده از ظرفیت‌ و قابلیت‌های موجود می‌تواند در فرهنگ‌سازی این فریضه مهم الهی اثربخش باشد.

رئیس اداره ارشاد دیلم اظهار کرد: هماهنگی و همکاری نهادهای فرهنگی در جامعه می‌تواند در اجرای ایده‌های خلاقانه کمک قابل توجهی برای جذب و آگاهی جوانان و نوجوانان در فرهنگ‌سازی و ترویج نماز باشد.

محنایی افزود: به دلیل وضعیت شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از نفرات برتر با ارسال لوح تقدیر و هدایا به‌صورت پستی تجلیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: براساس آرای صادره در بخش نوجوان و در رشته نقاشی، مهرنوش فتاح و باران حیات در دکلمه، غزل حسونی و ساغر ریگستانی، در بخش جوانان، مرضیه رشیدی در نقاشی و طاهره فتاح در دکلمه‌خوانی و در رده بزرگسالان سعید بیراتی در خوشنویسی، حمید مرادی، فتح‌الله علیمرادی و مختار تنگسیری در شعرخوانی به‌عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

انتهای پیام
captcha