توزیع ۶ هزار بسته معیشتی از سوی مراکز قرآنی بوشهر
کد خبر: 3921744
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷

توزیع ۶ هزار بسته معیشتی از سوی مراکز قرآنی بوشهر

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه از سوی مراکز قرآنی استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، جواد احمدی‌ منفرد، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر، سه‌شنبه، 18 شهریورماه در جمع فعالان قرآنی گفت: جامعه قرآنی استان بوشهر، همراه با سایر نقاط ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، رزمایش مقدسی را راه‌اندازی کردند تا کمک‌های مؤمنانه خود را به دست نیازمندان استان و آسیب‌دیدگان از کرونا برسانند.

وی افزود: همزمان با فراگیر شدن بیماری منحوس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی و قرآنی و از طرفی اعلام رزمایش مواسات در سطح جامعه از طرف رهبر معظم انقلاب و دستگیری و دلجویی از افراد آسیب‌دیده از این بیماری، اداره امور قرآنی با همکاری مؤسسات، خانه‌های قرآنی به‌ویژه اتحادیه مؤسسات قرآنی استان، نیز ضمن لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب به صورت جهادی اقدام به جمع‌آوری بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه و توزیع آن میان جامعه قرآنی استان شامل حافظان، قاریان، مربیان و مدیران مراکز قرآنی استان کردند.

احمدی منفرد تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه شیوع ویروس منحوس کرونا وضعیت معیشتی برخی از هموطنان ما را تحت تأثیر قرار داده؛ لذا جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند گسترش فرهنگ انفاق و ایثار است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن ابراز خرسندی از عملکرد بسیار خوب مراکز قرآنی استان، گفت: با همکاری اتحادیه مؤسسات قرآنی و اداره امور قرآنی استان و همچنین ۳۴۰ مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستایی استان، این بسته‌های معیشتی میان نیازمندان جامعه قرآنی به‌ویژه افرادی که از طریق بیماری کرونا متضرر شده‌اند، توزیع شد.

انتهای پیام
captcha