روایت رادیویی وهب نصرانی در «زخمی که بر دلم نشست»
کد خبر: 3922435
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶

روایت رادیویی وهب نصرانی در «زخمی که بر دلم نشست»

نمایشنامه رادیویی «زخمی که بر دلم نشست» با روایت‌گر شهادت وهب نصرانی از یاران ابا‌عبدالله حسین (ع) تولید و منتشر شد.

قاسم عوض‌بیگی، کارگردان و بازیگر نمایشنامه رادیویی «زخمی که بر دلم نشست»، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: این نمایش رادیویی در ۴ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای در استودیو مبین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور تولید شده است. مجتبی یاوری‌دوست، احسان عباسی، قاسم عوض‌بیگی، علی ساربان‌نژاد، حمزه عوض‌بیگی، علی‌رضا به‌پورنیا و شاهین نظافت‌دوست بازیگران این نمایشنامه را تشکیل می‌دهند. همچنین، روشنک عباسی، نویسنده این نمایشنامه و علی ساربان‌نژاد و حمزه عوض‌بیگی، دستیاری کارگردان و تهیه‌کنندگی «زخمی که بر دلم نشست» را عهده‌دار هستند.

 
وی افزود: سال‌های قبل این کار به صورت صحنه‌ای در دانشگاه‌ها و فرهنگسرا‌ها اجرا شد، اما امسال با توجه به مشکلات کرونایی و عدم حمایت‌هایی که پیشتر وعده آن‌ها داده شده بود، تصمیم بر این شد که این نمایش به صورت رادیویی اجرا شود.
 
قسمت اول نمایش زخمی که بر دلم نشست؛
 
کد
 
عوض‌بیگی افزود: برای پخش این نمایشنامه رادیویی با مراکز مختلف رسانه‌ای گفت‌وگو شده ات و نخستین رسانه منعکس کننده این نمایشنامه ۴ قسمتی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)  است.

وی در پایان گفت: «زخمی که بر دلم نشست» داستان جوانی نصرانی است که به دنبال وهب یکی از یاران اباعبدالله (ع) می‌شود. این نمایش برای اولین بار سال ۸۴ روی صحنه رفت و در سال‌های بعد نیز ۸ بار اجرا شد.
 
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خوشگفتار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۲۲:۲۹
0
0
عالی بود اجرتون با بی بی دوعالم یا حسین
captcha