دولت‌های اسلامی دچار بحران هویت شده‌اند
کد خبر: 3923950
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

دولت‌های اسلامی دچار بحران هویت شده‌اند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) دشتستان با بیان اینکه در عصر کنونی دولتمردان بلاد اسلامی، کفر را به رسمیت می‌شناسند و اقدام به عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل کرده‌اند و این به مراتب بدتر از جاهلیت قبل از اسلام است، گفت: چه جاهلیتی از این بدتر که دولت‌های اسلامی هویت خود را فراموش کرده و دچار بحران هویت شده‌اند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، به نقل از روابط‌ عمومی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان، حجت‌الاسلام ابوذر شاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) این شهرستان، عصر شنبه، 29 شهریورماه در بازدید از نمایشگاه حوزه امام سجاد(ع) دهقاید، گفت: جاهلیت الزاماً به معنای نادانی نیست، چه بسا یک جامعه در اوج تکنولوژی و پیشرفت علمی در گرداب جاهلیت باشد و اساساً این زمانی رخ خواهد داد که حاکمان و دولتمردان متأثر از قوای شهوت و غضب باشند و رفتار مردم نیز تحت تأثیر تبعات این سبک از حاکمیت، تغییر کند.

وی افزود: در این شرایط شاهد آن هستیم که دنیای غرب و مشخصاً آمریکا، غرق در ابتذال و رذائل اخلاقی شده است. اگر می‌بینیم که در عصر کنونی دولتمردان بلاد اسلامی، کفر را به رسمیت می‌شناسند و اقدام به عادی‌سازی روابط خود با جرثومه فساد اسرائیل غاصب کرده‌اند، این به مراتب بدتر از جاهلیت قبل از اسلام است و چه جاهلیتی از این بدتر که دولت‌های اسلامی هویت خود را فراموش کرده و دچار بحران هویت شده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) دشتستان اظهار کرد: جامعه کفر و استکبار در مواجهه با اسلام به استیصال و درماندگی رسیده و تاب مقاومت در برابر اسلام‌گرایی را ندارد.

وی افزود: اسلام‌ستیزی، قداست‌زدایی از اسلام و توهین به نبی مکرم اسلام(ص)، یکی از سناریو‌های سران کفر و استکبار است و این حاکی از دست و پا زدن دشمنان در باتلاق جاهلیت عملی، رفتاری و مدرن است.

انتهای پیام
captcha