اعلام فراخوان طرح پژوهشی «بررسی روش‌های حفظ قرآن» در بوشهر
کد خبر: 3925580
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴

اعلام فراخوان طرح پژوهشی «بررسی روش‌های حفظ قرآن» در بوشهر

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف بوشهر از اعلام فراخوان طرح پژوهشی بررسی روش‌های حفظ قرآن به‌منظور شناسایی و معرفی روش‌های مطلوب و استاندارد حفظ قرآن، خبر داد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف‌ و‌ امورخیریه استان، علی‌اکبر مداح، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان، از اعلام فراخوان طرح پژوهشی بررسی روش‌های حفظ قرآن کریم در اداره امور قرآنی این اداره‌کل خبر داد و گفت: طرح پژوهشی بررسی روش‌های حفظ قرآن کریم به‌منظور شناسایی و معرفی روش‌های مطلوب و استاندارد حفظ قرآن کریم به شناسایی و احصای روش‌های حفظ قرآن کریم در حوزه ملی و فرا ملی خواهد پرداخت.

وی افزود: در این راستا از پژوهشگران و اساتید علاقه‌مند و متخصص در این بخش علمی و آموزشی دعوت به همکاری می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف بوشهر تصریح کرد: بر اساس این فراخوان شرایط لازم جهت حضور پژوهشگران در این عرصه، آشنایی با موضوع حفظ قرآن کریم و داشتن سوابق علمی و آموزشی مرتبط با این موضوع و دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد به بالا (معادل حوزوی آن) بوده و علاقه‌مندان باید حداکثر تا بیستم مهرماه جاری مدارک خود را ارسال کنند.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی رایانامه (ایمیل) جهت ارسال فرم طرح پژوهشی به نشانی setadhefz@oghaf.ir اقدام کنند و یا با شماره دبیرخانه ۰۲۱۶۴۸۷۲۶۳۱ جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرند.

فعالیت ۳۳ پژوهشگر علمی و آموزشی در امور قرآنی بوشهر

مداح، استان بوشهر را با ظرفیت بالا در حوزه فعالیت‌های قرآنی در بخش‌های پژوهشی و آموزشی خواند و افزود: در استان بوشهر بیش از ۳۳ نفر از اساتید علمی و آموزشی در حوزه فعالیت قرآنی فعال هستند که اکثراً پژوهش‌ها و تألیفات فاخری در دو حوزه ملی و بین‌المللی از این اساتید قرآنی منتشر شده است.

رئیس‌ اداره امور قرآنی اوقاف بوشهر به سطح رقابت‌های شرکت‌کنندگان در مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف پرداخت و تصریح کرد: رقابت‌های رشته‌های حفظ قرآن کریم از سطح بسیار خوبی برخوردار بود و بحمدالله استان بوشهر استعدادهای درخشان قرآنی در جغرافیای خود دارد و نیاز است که دوره‌های تخصصی برای این استعدادهای قرآنی در مناطق شهری و روستایی برگزار شود.

انتهای پیام
captcha