جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3926333
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
با موضوع «سازگار با کم‌آبی»؛

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر برگزار می‌شود

رئیس بسیج رسانه بوشهر از برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با موضوع «سازگار با کم‌آبی» در قالب فیلم کوتاه، خبر، عکس، کاریکاتور و موشن‌گرافی خبر داد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه استان، عبدالله نجفی، رئیس بسیج رسانه استان، عصر سه‌شنبه، هشتم مهرماه در جمع اصحاب رسانه بوشهر گفت: تمام خبرنگاران با نگرش‌ها و دیدگاه‌های سیاسی گوناگون در کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر شرکت کردند و این رویداد را به بهترین شکل ممکن پوشش خبری دادند.

‌وی تصریح کرد: برگزاری این کنگره یکی از بهترین و مهم‌ترین برنامه‌ها در سطح ملی و استانی بود و همکاری صدا و سیما در این زمینه قابل تحسین و قدردانی است.

رئیس بسیج رسانه بوشهر با بیان اینکه کنگره سرداران و 2121 شهید استان با همراهی و هم‌افزایی بسیار بالای اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: در برگزاری این کنگره طرح‌ها و برنامه‌های مهمی با همکاری همه‌جانبه اجرا شد و قسمتی نیز هم‌اکنون در حال اجراست.

نجفی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: این جشنواره با موضوع «سازگار با کم‌آبی» در قالب‌های فیلم‌ کوتاه، خبر، عکس، کاریکاتور و موشن‌گرافی، کرونا، کمک مؤمنانه و امید‌آفرینی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 30 آذرماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha