لزوم حمایت از قوانین وقف در مجلس شورای اسلامی
کد خبر: 3927801
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

لزوم حمایت از قوانین وقف در مجلس شورای اسلامی

مدیرکل اوقاف‌ بوشهر با تشریح اقدامات این نهاد در سال جاری، خواستار حمایت از قوانین وقف در مجلس شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، به نقل از روابط‌ عمومی نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم، عصر سه‌شنبه، 15 مهرماه در دیدار با مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان، ضمن تسلیت به‌مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، گفت: فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، قرآنی و اجتماعی اوقاف استان بر هیچ‌کس پوشیده نیست و اینجانب آماده کمک به احیای وقف و موقوفات هستم.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف‌ و امور خیریه استان بوشهر با تشریح برنامه‌های اوقاف‌ استان در سال جاری، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اجرا شده توسط اوقاف استان در سال جاری حمایت از مستمندان و افرادی که از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند بوده است.

وی افزود: از محل درآمد موقوفات، تاکنون حدود ۳۰ میلیارد ریال در قالب سبد معیشتی به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا از طریق مراکز افق امامزادگان، مؤسسات خیریه، کمیته امداد، بهزیستی، دانشگاه علوم‌پزشکی و همچنین حمایت از خانواده زندانیان با هماهنگی و معرفی اداره‌کل زندان‌ها صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف‌ بوشهر ضمن تقاضای عضویت نماینده مردم شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم در فراکسیون وقف مجلس شورای اسلامی، خواستار حمایت از قوانین وقف در مجلس شد.

انتهای پیام
captcha