ترویج فرهنگ جهادی، لازمه حل مشکلات اقتصادی است
کد خبر: 3930232
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰

ترویج فرهنگ جهادی، لازمه حل مشکلات اقتصادی است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر، ترویج فرهنگ جهادی در جامعه را لازمه حل مشکلات اقتصادی دانست و گفت: یکی از ریشه‌های مشکلات اقتصادی امروز این است که بعضی از مسئولان از فرهنگ جهادی فاصله گرفته‌اند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق(ع)، سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه استان، عصر دوشنبه، 28 مهرماه در نشست شورای معاونان سپاه بوشهر ترویج فرهنگ جهادی در جامعه را لازمه حل مشکلات اقتصادی دانست و گفت: یکی از ریشه‌های مشکلات اقتصادی امروز جامعه این است که بعضی از مسئولان اقتصادی از فرهنگ جهادی فاصله گرفته‌اند.

وی بسیج را نهادی دارای فرهنگ و روحیه جهادی برشمرد و تصریح کرد: تفکر و فرهنگ بسیجی در همه عرصه‌ها راهگشاست؛ چراکه این تفکر با مبانی فکری انقلاب اسلامی گره خورده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر با اشاره به اینکه «سازماندهی نیروهای بسیجی تا عمق جامعه توسعه یافته است»، افزود: این کار سبب شده است که روحیه بسیجی در دفاع از انقلاب اسلامی در تمامی اقشار ترویج یابد.

سردار رزمجو نقش صدا و سیما را در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مهم ارزیابی و اظهار کرد: صدا و سیما نقشی اساسی در تبیین و ترویج هویت و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی با محوریت فرهنگ و تفکر بسیجی دارد.

انتهای پیام
captcha