بهره‌برداری از 636 پروژه محرومیت‌زدایی بسیج در استان بوشهر
کد خبر: 3937419
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

بهره‌برداری از 636 پروژه محرومیت‌زدایی بسیج در استان بوشهر

آیین بهره‌برداری از 636 پروژه محرومیت‌زدایی بسیج استان بوشهر و رزمایش کمک مؤمنانه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، امروز 5 آذر ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در آئین بهره‌برداری از 636 پروژه محرومیت‌زدایی بسیج استان بوشهر، اظهار کرد: 1032 گروه جهادی بسیجی در استان بوشهر با هدف محرومیت‌زدایی و مقابله با ویروس منحوس کرونا سازماندهی شده است که پروژه‌های عمرانی متعددی از سوی این گروه‌ها تاکنون انجام شده است.
 
سردار علی رزمجو اظهار کرد: امروز پنجم آذر ماه همزمان با سال روز تشکیل بسیج مستضعفین، 636 پروژه محرومیت‌زدایی به ارزش 33 میلیارد و 300 میلیون تومان در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید که از این تعداد، 377 پروژه مربوط به ساخت 377 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
 
وی تصریح کرد: سپاه استان بوشهر در عرصه مقابله با ویروس کرونا نیز از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون 200 هزار و 15 بسته معیشتی را معادل حدود 94 میلیارد تومان متشکل از بسته‌های معیشتی و جهیزیه در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است. تشکیل 412 صندوق قرض‌الحسنه با منابع مالی 21 میلیارد و 128 میلیون و 363 هزار ریال از دیگر اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه استان بوشهر است.
 
فرمانده سپاه امام صادق(ع) در پایان تصریح کرد: گروه‌های جهادی بسیج استان بوشهر نه تنها در استان بوشهر به انجام خدمت مشغول هستند بلکه در حوادثی مانند زلزله کرمانشاه و سیل خوزستان نیز در صحنه حاضر بوده و به مردم این استان‌ها خدمات زیادی را ارائه کردند.
 
در ادامه سردار سید ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه، گفت: مأموریت اصلی سپاه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت پایدار در کشور است. سپاه در کنار این مأموریت بحث محرومیت‌زدایی، مردم‌داری، مردم‌یاری، مردم دوستی و مردم‌نوازی را نیز در سرلوحه کار خود قرار داده است و وظیفه اجرای مأموریت‌های خود به بهترین شکل ممکن را دارد.
 
وی اضافه کرد: امروز نه تنها در استان بوشهر بلکه در سراسر کشور توزیع کمک‌های مؤمنانه، جهیزیه، مسکن مددجویی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی در حال اجرا است. اقدامات انجام شده در عرصه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر مردم پسند بوده و از مسئولان سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این استان قدردانی می‌کنیم.
 
یادآور می‌شود، این آئین همزمان با سراسر کشور و به صورت تصویری با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا ، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. همچنین این آئین در قالب یک ویژه برنامه تلویزیونی، از شبکه‌های استانی سیمای مرکز بوشهر و شبکه‌های سراسری یک، دو و سه سیمای جمهوری اسلامی ایران زنده پخش شد.
انتهای پیام
captcha