خبرنگاران زمینه‌ساز ظهور باشند
کد خبر: 3960546
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸

خبرنگاران زمینه‌ساز ظهور باشند

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند بر روی قضیه مهدویت و قرآن به‌صورت ویژه فعالیت کنند، گفت: خبرنگاران باید هرچه علاقه به امام زمان(عج) و هنر دارند، در این راه صرف کنند و بر روی موضوعاتی کار کنند که مرتبط با زمینه‌سازی ظهور حضرت باشد و این مباحث را بیشتر جلوه دهند تا مردم هم بیشتر توجه کنند.

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس امروز، ۲۸ اسفندماه در نشست خبری بزرگداشت دهه مهدویت و اعلام برنامه‌های شورای قرآن و عترت این استان گفت: در سال ۱۴۰۰ دو مرتبه سالروز ولادت امام زمان(عج) خواهد بود لذا این ویژگی را القا می‌کند باید بر روی بحث مهدویت و قرآن فعالیت‌های ویژه‌‌ای انجام داد.

وی با ذکر این نکته که وقتی امام زمان(عج) می‌آید، قرآن تازه می‌شود و از این جهت باید در سال ۱۴۰۰ اقدامات ویژه‌ای بر روی این دو مبحث انجام دهیم، افزود: باید تقویت و توسعه مباحث قرآن و عترت را در سال ۱۴۰۰ در استان فارس تقویت کنیم.

آیت‌الله دژکام به نقش خبرنگاران در این عرصه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران می‌توانند بر روی قضیه مهدویت و قرآن به‌صورت ویژه فعالیت کنند و باید هرچه علاقه به امام زمان(عج) و هنر دارند، در این راه صرف کنند و تیترهای اولی در این رابطه انتخاب کنند و بر روی موضوعاتی کار کنند که مرتبط با زمینه‌سازی ظهور حضرت باشد و این مباحث را بیشتر جلوه دهند تا مردم هم بیشتر توجه کنند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه این مباحث را هم در شروع و هم ‍پایان سال ۱۴۰۰ باید به صورت ویژه دنبال کنیم، گفت:  انصافاً خبرنگاران بسیار بی‌توقع و بی‌سر و صدا همیشه آن طرف دوربین در حال فعالیت هستند ولی در حال جریان‌سازی هستند و به تبلیغات دینی و اهداف نظام اسلامی کمک می‌دهند و از این جهت از آنان قدردانی می‌کنیم و باید بیش از این‌ها به آنان عرض ادب کرد.  

وی در بخش پایانی سخنان خود به جایگاه ویژه مسجد قدس شیراز که در جوار حرم احمدبن موسی(ع) قرار دارد اشاره کرد و خواستار راه‌اندازی مباحث سه‌شنبه‌های مهدوی در این مسجد شد و تأکید کرد: حق این مسجد آن است که آباد شود.

انتهای پیام
captcha