معنویت؛ وجه تمایز سپاه با نیروهای نظامی دنیا
کد خبر: 3966557
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

معنویت؛ وجه تمایز سپاه با نیروهای نظامی دنیا

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس اخلاص، معنویت و توجه به ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) را فرهنگ حاكم بر سپاه توصیف كرد كه وجه تمایز سپاه از سایر نیروهای نظامی جهان شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمودی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس شامگاه 2 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس سپاه، فرهنگ حاكم بر این نهاد انقلابی را یادآور شد، گفت: اخلاص، معنویت و توجه به ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) فرهنگ حاكم بر سپاه است كه وجه تمایز سپاه از سایر نیروهای نظامی جهان شده است.

وی پاسداران انقلاب اسلامی را الگوی ولایت‌مداری و ایثار توصیف كرد و افزود: طی سال‌های اخیر مدافعان حرم با روحیه ولایت‌مداری حماسه‌های فراوانی را در دفاع از حریم اهل بیت(ع) آفریدند و در میان آنان شهدای مدافع حرم را می‌توان گواه انقلابی‌گری و شهادت‌طلبی تمام پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.

محمودی‌زاده با بیان اینكه سپاه همواره در عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی و خنثی كردن توطئه‌های دشمنان اسلام در خط مقدم نقش ایفا می‌كند، گفت: هرگاه تهدیدی متوجه انقلاب اسلامی و این نظام و كشور بوده است نیروهای انقلابی سپاه در كمترین زمان مممكن است برای مقابله با آن‌ها به عرصه آمدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس همچنین سپاه را مروج فرهنگ انقلابی توصیف كرد و افزود: یكی از عرصه‌های مهم فعالیت سپاه حوزه فرهنگ و هنر و ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی است كه در این راه تلاش می‌كند با استفاده از نیروهای جوان و ظرفیت‌های آنان به ایفای نقش بپردازد.

انتهای پیام
captcha