دشمن به دنبال تضعیف جبهه انقلاب از طریق تحریم انتخابات است
کد خبر: 3977000
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
مدیر حوزه علمیه برادران بوشهر:

دشمن به دنبال تضعیف جبهه انقلاب از طریق تحریم انتخابات است

مدیر حوزه علمیه برادران بوشهر با اشاره به تلاش‌های دشمن برای تضغیف جبهه انقلاب گفت: دشمن به دنبال تضعیف جبهه انقلاب از طریق تحریم انتخابات است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه برادران بوشهر و امام جمعه بخش چغادک، ظهر شنبه 22 خردادماه در دیدار با جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصباح یزدی، عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)  برگزار شد، گفت: مرحوم آیت الله مصباح یزدی، تئوریسین انقلاب بود. این شخصیت زحمات زیادی را برای انقلاب کشید و با وجود اینکه مورد حمله و تخریب زیادی از سوی دشمن قرار می‌گرفت اما به خوبی کار خود را در راستای تقویت جبهه انقلاب انجام داد.

مدیر حوزه علمیه برادران استان بوشهر با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله مصباح از نظر علمی اعجوبه بود، گفت: یکی از ویژگی‌های ایشان هیچگاه به مردم معرفی نشد و آن هم روشنفکر بودن ایشان بود که از بسیاری از افراد مدعی روشنفکری، روشنفکرتر بود.

وی افزود: مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی نگاهی بسیار باز به مسائل داشت و این موضوع در کتاب‌هایی که تألیف کرده، به خوبی قابل درک است، اما متاسفانه نتوانستم به خوبی این ویژگی ایشان را به مردم معرفی کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به تلاش دشمن برای تحریم انتخابات 1400 گفت: جبهه دشمن به شدت در حال فعالیت است و با ایجاد کمپین رأی بی رأی تحریم انتخابات و تخریب جبهه انقلاب را دنبال می‌کند.

وی با تأکید بر حضور حداکثری در صحنه انتخابات گفت: این حضور مقتدرانه نقشه دشمن را نقش بر آب خواهد کرد و توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha