تصویرسازی و فریب افکار عمومی؛ راهکار دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی
کد خبر: 3980618
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

تصویرسازی و فریب افکار عمومی؛ راهکار دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان به دنبال تصویرسازی برای فریب افکار عمومی هستند تا از انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های آن چهره‌ای اشتباه و منفی به جهان ارائه دهند.

تصویر سازی و فریب افکارعمومی، راهکار دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی استبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هفتم تیرماه، در جلسه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در محل مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه بازخوانی و افشای حقوق بشر نباید تنها در یک هفته خلاصه شود و باید در طول سال به آن رسیدگی شود، بیان کرد: انقلاب اسلامی از مردمی‌ترین انقلاب‌ها در طول تاریخ است، اگر در برخی از انقلاب‌ها اقشار خاصی پیشگام بودند، اما در انقلاب اسلامی همه مردم همکاری داشتند و کسی نمی‌تواند به انقلاب مردمی خدشه‌ای وارد کند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه برای اینکه به ادامه انقلاب پایان بدهد به هر عرصه‌ای ورود پیداکرده و انجام جنایات را بر خود مباح دانسته است، اظهار کرد: در راه حفظ انقلاب اسلامی و دفاع از کشور و دفاع از حق مظلوم خون‌های بسیاری داده‌ایم که پشت صحنه تمام این جنایات کسانی هستند که فریاد مدافع حقوق بشر را سر داده‌اند.

جوانی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری «کسانی که مدافع حقوق بشر هستند بزرگترین نقض کننده آن هستند.»

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز در مقطعی از زمان هستیم که دشمنان ما برروی جنگ شناختی متمرکز شده‌اند و به دنبال تصویرسازی برای فریب افکار عمومی هستند تا از انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های آن تصویری اشتباه و منفی به جهان و به خصوص جوانان ما ارائه دهند و خود را مدافع حقوق بشر جلوه دهند.

وی با اشاره به اینکه برای ناکام گذاشتن نقشه‌های شیطانی آمریکا که راهبرد آن‌ها استفاده از ابزار رسانه و نشان دادن جلوه حق به‌صورت مهجور و باطل به شکل زیبا است، باید بامنطق و استدلال از چهره‌های واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر رونمایی کرد، افزود: چهره باطنی آمریکا چهره‌ای خون‌خوار، زشت و با خلق و خوی استکباری است که به تعبیر مقام معظم رهبری چهره آمریکا باید به گونه‌ای توصیف شود که تمام جهانیان به‌ویژه جوانان، خادم و خائن را به خوبی بشناسند که این امر اهمیت بسزایی دارد و باید به آن پرداخته شود.

جوانی ادامه داد: امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ و طاغوت اعظم معرفی کرده‌اند و این  باتوجه به جنایات آمریکا واقعیت مشهودی است اما گروه‌ها و احزابی وجود دارند که می‌خواهند آمریکا را تطهیر و قابل اعتماد معرفی کنند و بگویند آمریکا آن گونه که نشان می‌دهد، نیست.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با توجه به سخنان امام خمینی که فرمودند، همه بدبختی‌های ملت مسلمان از آمریکا است، ضرورت دارد که چهره واقعی آمریکا برای ملت ایران آشکار شود.

وی بیان کرد: در سه ماهه تابستان سال 60، ششم تیرماه، ترور نافرجام مقام معظم رهبری اتفاق افتاد و در هفتم تیرماه انفجار بزرگ و به شهادت رسیدن 72 تن از مسئولان و چهره‌های کلیدی انقلاب و خادم مردم که می‌توان به شهید بهشتی اشاره کرد، اتفاق افتاده است که باتوجه به فرار بنی صدر در هفتم مرداد ماه و برگزاری انتخابات و انفجار ساختمان ریاست جمهوری در هشتم شهریور ماه و به شهادت رسیدن دو شخصیت اصلی نظام یعنی شهید رجایی و شهیدباهنر به این نتیجه می‌رسیم که نظام سلطه با استفاده از منافقین مصمم بود که مسئولان نظام را ترور کنند و نظام را فرو بریزند که در این رابطه امام خمینی فرمودند: «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شوند»

وی ادامه داد: پشت صحنه این جنایات و جنایت‌هایی که در 42 سال گذشته اتفاق افتاده است، زیر سر آمریکا است و رفتار آن‌ها در مقابل تمام آزادی خواهان چنین است و آمریکا به جز جهان خواری و تخریب کشورها و سلطه بر آن‌ها به چیز دیگری بسنده نمی‌کند، زیرا آمریکا فرعون و طاغوت زمان و مستکبر است.

وی تصریح کرد: اگر آمریکا را مستکبر می‌نامیم، این سخنان را ذهنی نمی‌گوییم بلکه بر اساس مطالعه تاریخ بشر و واقعیت‌ها بیان می‌کنیم. بر اساس مطالعات تاریخ آمریکا، نطفه آمریکا با خون و کشتار منعقد شده است، زیرا برای شکل‌گیری این کشور 100 میلیون نیروی بومی ساکن آمریکا که سرخپوست بودند را قتل عام کردند و برای ادامه حیات خود همین مسیر را ادامه دادند.

جوانی با اشاره به اینکه آمریکا با بهره‌گیری از نیروی شیطانی و ابزار رسانه، چهره خود را زیبا و مهد آزادی معرفی می‌کنند و آن را پرچم‌دار رفاه و آسایش و مدافع حقوق بشر معرفی می‌کنند، اظهار کرد: آمریکا هر آن کس که در مقابلش بایستد را مخالف صلح، ثبات، مخالف آزادی و حقوق بشر معرفی می‌کند، در حالی که عکس آن چیزی هستند که نشان می‌دهند و برای اثبات آن احتیاج به ذره بین و بررسی ریز بینانه نیست زیرا حجم جنایات آمریکا آن قدر زیاد است که انسان متحیر می‌شود.

جوانی ادامه داد: از جمله جنایات مطرح آمریکا می‌توان به استفاده از سلاح‌های هسته‌ای مانند بمباران هیروشیما و لشکر کشی به افغانستان اشاره کرد که در بمباران هیروشیما با گذشت 76 سال هنوز هم آثار آن مشهود است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بهانه آمریکا برای جنایات خود، واقعه 11 سپتامبر است، که گفتند ما به دنبال مبازه با تروریست هستیم، که امام در جواب آن فرمودند: ما نه با شما و نه با تروریست‌ها هستیم بلکه خودتان تروریست هستید.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها خود اقرار کردند که داعش را خلق کرده‌ایم، افزود: سهیم و شریک اصلی صهیونیستی‌ها آمریکایی‌ها هستند.

انتهای پیام
captcha