عید غدیر با گسترش عدالت در جامعه تجلی می‌یابد
کد خبر: 3986996
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
نیکزاد:

عید غدیر با گسترش عدالت در جامعه تجلی می‌یابد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گرامیداشت عید غدیرخم با گسترش عدالت در جامعه اسلامی محقق خواهد شد که به همین منظور انتظار از دولتمردان تحقق این مهم است.

رضازاده// عید غدیر خم با بسط گسترش و عدالت در جامعه اسلامی تجلی می‌یابدعلی نیکزاد ثمرین، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مسئله غدیر متعلق به تمامی مسلمانان است چرا که این مهم به معنای حاکمیت عقل، فضیلت و ولایت خداوند متعال است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی و نعمت ولایت فقیه به‌عنوان ثمره تفکر غدیر در ایران اسلامی است که زمینه رشد امت اسلامی را فراهم کرده است و بایستی میراث غدیر و فرهنگ علوی سرلوحه توجه و تمرکز کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در تمامی سطوح قرار گیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: گرامیداشت عید غدیر خم با بسط گسترش و عدالت در جامعه اسلامی محقق خواهد شد که به همین منظور انتظار از دولتمردان تحقق این مهم است.

نیکزاد تصریح کرد: اگر به درس‌های کلیدی مکتب امام علی(ع) توجه جدی وجود داشته باشد، بسیاری از مشکلات کشور قابل حل و با توزیع عادلانه امکانات کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی هم‌اکنون خیلی از مشکلات پیش‌آمده، برطرف می‌شود.

وی اظهار کرد: خدای متعال را شاکریم که ما را جزو متمسکین به ولایت حضرت علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) قرار داد و غدیر را می‌توان به معنای واقعی در حاکمیت عدل، حاکمیت فضیلت و حاکمیت ولایت‌الله دانست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: غدیر نشانه اهمیت ولایت در حکمرانی اسلامی است که باید توجه ویژه‌ای به این امر مهم وجود داشته باشد.

انتهای پیام
captcha