شیراز میزبان دومین جشنواره معلمان هنرمند کشور می‌شود
کد خبر: 4009454
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

شیراز میزبان دومین جشنواره معلمان هنرمند کشور می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: عملکرد خوب استان فارس در میزبانی و برگزاری مطلوب نخستین دوره جشنواره معلمان هنرمند کشور در سال گذشته باعث شد دبیرخانه دائمی این جشنواره به استان فارس واگذار شود.

جهان‌بخش بانشی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، جهان‌بخش بانشی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 9 آبان‌ماه در جمع اعضای کمیته برگزاری دومین جشنواره معلمان هنرمند کشور در شیراز گفت: فارس از نظر غنای فرهنگی در زمره استان‌های برتر کشور است.

وی وجود ادبا، فرهنگوران، شاعران در کنار هنرمندان فراوان که شهره جهانی دارند در استان فارس و شهر شیراز در کنار وجود اماکن بزرگ مذهبی، تاریخی و گردشگری را گواه این ادعای خود دانست.

بانشی گفت: سال گذشته نخستین جشنواره معلمان هنرمند کشور در شیراز برگزار شد و عملکرد خوب استان فارس باعث شد تا دبیرخانه دائمی این جشنواره به این استان واگذار شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 22 هزار اثر از معلمان هنرمند سراسر کشور در رشته‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره در شیراز ارسال شد که 700 تن از آن‌ها توانستند رتبه‌های برتر و شایسته تقدیر را در این جشنواره را از آن خود کنند.

وی اظهار کرد: آیین افتتاحیه دومین جشنواره معلمان هنرمند کشور در شیراز روز یکشنبه، 16 آبان‌ماه در یکی از اماکن فرهنگی شیراز برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس یادآور شد: رونمایی از 4 کتاب آثار برگزیده نخستین جشنواره معلمان هنرمند کشور در شیراز در کنار حضور برخی چهره‌های فرهنگی و ادبی کشور از برنامه‌های مراسم افتتاحیه است.

انتهای پیام
captcha