برگزیدگان جشنواره «ابوذر» در یزد تجلیل شدند
کد خبر: 4016291
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۲

برگزیدگان جشنواره «ابوذر» در یزد تجلیل شدند

در آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی «ابوذر» که با حضور جمعی از مسئولان استان یزد و اصحاب رسانه برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

برگزیدگان جشنواره «ابوذر» در یزد تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از یزد، در آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی «ابوذر» که چهارم آذرماه و با حضور جمعی از مسئولان استان یزد و اصحاب رسانه برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

سردار رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم اظهار کرد: در ابتدای تأسیس بسیج با جنگ دفاع مقدس مواجه شدیم و اولین میدان، میدان جنگ بود که بسیجیان حضور یافتند.

وی ادامه داد: امروز سخت‌ترین عناصری که در حوزه دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم، جنگ شناختی و رسانه‌ای است که با آن روبرو هستیم و اگر تصویر بسیجی حاضر در میدان را ترسیم کنیم اهل قلم، خرد، اندیشه، تفکر و بصیرت است که در میدان پیچیده امروز جامعه جهانی نقش آفرینی می‌کند و اهداف انقلاب را به پیش می‌برد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: امروز در میدان نبرد همه جانبه با دشمن، سرباز خط مقدم در سنگر کمین، افراد بسیجی هستند که در میدان رسانه در سنگر روایت‌ها و جنگ ترکیبی حضور دارند.

امیر رضازاده، دبیر اجرایی اولین جشنواره استانی ابوذر در استان یزد نیز از مشارکت 90 درصدی اصحاب رسانه استان در این جشنواره خبر  داد و گفت: در مجموع 175 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بازبینی 68 اثر به مرحله داوری راه یافت و در نهایت 26 اثر صاحب رتبه‌های برتر در رشته‌های مختلف شدند.

عباس محمدیان، رئیس بسیج رسانه کشور نیز در این مراسم بر انسجام بخشی در بین رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: تغییرات و تحولات در دوره ارتباطات شرایط را به گونه‌ای فراهم کرده که رسانه جزو لاینفک سبد بشری است.

وی بر نگاه ویژه مسئولان به رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: رسانه نیازمند توجه ویژه دولت و مسئولان است و باید برای رفع مشکل آنها اقدام لازم را انجام دهند چرا که رسانه می‌تواند یاری رسان مسئولان بوده و افق مسئولان را بازتر کند.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد که فاطمه شریفی خبرنگار افتخاری خبرگزاری ایکنا توانست در بخش یادداشت و اعظم السادات میرجلیلی در بخش عکس رتبه دوم را کسب کنند.

اجرای سرود گروه فجر جاوید از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha