جای خالی جوانان نخبه بوشهری در وزارتخانه های دولت پیگیری خواهد شد
کد خبر: 4016911
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

جای خالی جوانان نخبه بوشهری در وزارتخانه های دولت پیگیری خواهد شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر با انتقاد از عدم به کارگیری جوانان نخبه و کارآزموده بوشهری گفت: در این راستا جوانان انقلابی استان بوشهر مطالبه جدی خود را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر و رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان بوشهر ظهر امروز 7 آذر با حضور در جمع خبرنگاران به ظرفیت‌های استان بوشهر اشاره کرد و گفت: استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی، صادر کننده ۹۰ درصد نفت خام و تولید کننده ۶۵ درصد گاز کشور است و ۷۰ درصد از منابع گازی را در خود جای داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر با انتقاد به انتصابات صورت گرفته در وزارت خانه‌های دولت بیان کرد: متأسفانه علی‌رغم حضور جوانان متخصص کارآزموده و انقلابی در استان بوشهر، این استان هیچ سهمی در بین معاونین وزیر نفت نداشته است و البته وضعیت در دیگر وزارتخانه‌ها هم بهتر نیست.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان بوشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان بوشهر خاطرنشان کرد: در جلسه نخبگان استان بوشهر با حضور رئیس محترم جمهور پیشنهاد معاونت انرژی در استانداری بوشهر داده شده که تاکنون به نتیجه نرسیده است.

حجت الاسلام جمالی تأکید کرد: ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان بوشهر بلافاصله بعد از پیروزی دولت انقلابی، کارگروهی را تشکیل داده و بعد از برگزاری جلسات متعدد در شهرستان‌ها و مرکز استان، لیستی در مجموع ۱۱۰ نفر از افراد واجد شرایط در سه سطح وزیر، معاون وزیر و مدیرکل وزارتخانه‌ها تهیه و به مرکز ارائه داده است و در این راستا جوانان انقلابی استان بوشهر مطالبه جدی خود را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha