اجرای طرح «شهر من، شهر نماز» در سمنان
کد خبر: 4019061
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

اجرای طرح «شهر من، شهر نماز» در سمنان

دبیر شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای طرح دو روزه طرح «شهر من، شهر نماز» خبر داد و گفت: این طرح در قالب طرح کشوری در استان سمنان اجرایی شده است.

اجرای طرح «شهر من، شهر نماز» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، دبیر شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز 16 آذر در مراسم اجرای طرح «شهر من، شهر نماز» گفت: این طرح در قالب طرح کشوری در استان سمنان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول شش استان کشور از جمله سمنان میزبان اجرای این طرح ملی است یادآور شد: شورای اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌هایی را برای آموزش نماز و قرآن پیش‌بینی کرده است.

موسوی، در خصوص نقش مادران در خانواده و امر خطیر فرزندان گفت: در این دوره تلاش می‌شود مباحث و مطالب لازم برای انتقال به فرزندان و خانواده به بانوان شرکت‌کننده آموزش داده شود.

دبیر شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ، آموزش برخی مهارتها در خصوص نماز و قرآن به مادران و گروه هدف را از اهداف این برنامه‌ها برشمرد.

موسوی ادامه داد: این طرح آموزشی که توسط شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شده مادران پرسنل خانم و همسران پرسنل مرد ادارات هم خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان آموزشهای لازم را در خصوص اهمیت اقامه نماز و ترویج آن فرا می‌گیرند.

وی متذکر شد: در این دوره آموزشی دو روزه که با شرکت جمعی از مادران و همسران در سالن حکیم الهی مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار شده استاد فاضلی، مباحثی در خصوص اهمیت نماز و لزوم توجه به ترویج فرهنگ نماز در خانواده‌ها و آموزش فرزندان ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha