جشنواره «همام» در سطح بین‌‌المللی برگزار می‌شود
کد خبر: 4020599
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

جشنواره «همام» در سطح بین‌‌المللی برگزار می‌شود

در جلسه معارفه داوران دومین جشنواره همام اعلام شد: این دوره از جشنواره به صورت همزمان در ایران و چند کشور جهان برگزار می‌شود.

جشنواره «همام» در سطح بین‌‌المللی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، اولین جلسه هم‌اندیشی هیئت داوران دومین جشنواره ملی هنری همام با حضور سیدجواد شوشتری، مدیرعامل مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمدرضا مشهدی، دبیر دومین جشنواره همام به ارائه گزارش از اهم اقدامات انجام شده برای برپایی دومین جشنواره همام پرداخت و اهداف، برنامه‌‌ها و تغییرات این دوره از جشنواره را تشریح کرد.

مشهدی یكی از ویژگی‌های این دوره از جشنواره را توجه به ابعاد بین‌المللی آن برشمرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، جشنواره همام همزمان با ایران در چند کشور دیگر برگزار خواهد شد. البته در سایر کشورها این جشنواره به صورت مجازی خواهدبود.

در ادامه سیدمحمدجواد شوشتری، مدیرعامل مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع)، حضور هنرمندان معلول را در جامعه ناكافی دانست و خواستار توجه جدی به این قشر توانمند شد.

وی با اشاره به نقش جشنواره همام در شناسایی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هنری معلولان و معرفی آنها به جامعه، استقبال معلولان هنرمند از این رویداد را غافلگیركننده ارزیابی کرد.

شوشتری حركت به سمت برگزاری المپیاد معلولین در سطح كشور را یكی دیگر از اهداف بلند مدت جشنواره ذكر کرد.

در ادامه نیز هیئت داوران به بیان دیدگاه‌های كارشناسی و پیشنهادات خود در خصوص جشنواره پرداختند. در پایان نیز احكام هیئت داوران توسط مدیرعامل مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) اهدا شد.

یادآوری می‌شود، هیئت داوران دومین جشنواره ملی هنری همام از اساتید برجسته در عرصه هنرهای تجسمی و موسیقی تشكیل شده است. دومین جشنواره ملی همام از پنجم اسفندماه به مدت پنج روز در فرهنگستان هنر با ارائه آثار توانیابان هنرمند برگزار خواهدشد.

انتهای پیام
captcha