کارگاه «آشنایی با شیوه‌های نوین دعوت کودکان به نماز» در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 4024632
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

کارگاه «آشنایی با شیوه‌های نوین دعوت کودکان به نماز» در کرمانشاه برگزار شد

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: اولین کارگاه رایگان «آشنایی با شیوه‌های نوین دعون کودکان به نماز» در قالب طرح «شهر من شهر نماز» در کرمانشاه برگزار شد.

محسن کرمیان معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری کارگاه «آشنایی با شیوه‌های نوین دعوت کودکان به نماز» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه آموزشی در قالب طرح «شهر من شهر نماز» در استان کرمانشاه روز گذشته، ۷ دی‌ماه ویژه مربیان پایه اول مدارس، مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی و همسران کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی، افزود: این کارگاه با هدف آشنایی هرچه بیشتر با شیوه‌های درست و اصولی برای جذب فرزندان به فریضه معنوی نماز برگزار شد.

کرمیان به شیوه‌های برگزاری کارگاه آموزشی یاد شده که با حضور استاد مهدی فاضلی برگزار شد، اشاره کرد و افزود: در این کارگاه آموزشی در جوی صمیمی به ارائه راه‌کار‌های مناسب برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز پرداخته شد.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با تأکید بر ضرورت استفاده از شیوه‌های نوین برای جذب کودکان به سمت امور دینی، گفت: معتقدم ارائه کارگاه‌هایی از این دست به ترویج سبک زندگی اسلامی کمک می‌کند و حرکت در مسیر گسترش فرهنگ نماز راهگشای مشکلات بسیاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید برکات نماز در جامعه تبیین و تشریح شود، افزود: تمام فضایل نماز، زیبایی‌ها و نشاط آن باید مطرح شود.

کرمیان در پایان با اشاره به حضور مربیان مؤسسات و مدارس در این کارگاه، گفت: مربیان مؤسسات و مدارسی که از شهرستان‌های استان در این کارگاه حضور داشتند می‌توانند در محل خدمت خود کارگاه تخصصی برگزار کنند و هر مربی که بتواند در این زمینه موفق عمل کند در هفته‌های قرآن و عترت استان کرمانشاه که در اسفندماه امسال برگزار خواهد شد از وی تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha