شهدا جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند
کد خبر: 4026880
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
آیت‌الله حسینی بوشهری:

شهدا جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: جان برای انسان‌ها عزیزترین است و شهدا جانشان را برای حفظ دین و وطن در طبق اخلاص گذاشتند.

آیت الله بوشهریبه گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز 17 دی‌ماه در مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در شهر تنگ ارم با بیان اینکه امروز برای من روز ارزشمندی است، اظهار کرد: از این حضور باشکوه و همراه با بصیرت که ناشی از غیرت دینی و ایمانی است تشکر می‌شود.

وی اضافه کرد: این دو شهید نام آشنا هستند. ما از سر ناتوانی خود می‌گوییم شهدای گمنام به شهر ما آمدند، شهدای گمنام در پیشگاه پروردگار عالم، رسول خدا، حسین بن علی و دیگر ائمه با زیباترین و عالی‌ترین نام از آنها یاد می‌شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: «جان» برای انسان‌ها عزیزترین است و شهدا جان‌شان را در طبق اخلاص گذاشتند. همه شهیدان وطن و این دو شهید عزیز با تمام وجود برای حفظ دین و وطن به صحنه و میدان آمدند تا یک وجب از خاک در اختیار دشمن قرار نگیرد.

حسینی بوشهری تأکید کرد: مادر و پدران و خانواده شهدا اگر سر مزار شهیدتان رفتید، نخست سراغ شهدایی بروید که مادر و پدر در کنار مزارشان نیست چون حضرت زهرا(س) به ما آموخت که همسایه و کسی که کنار ماست را بر خودمان مقدم بداریم.

وی ادامه داد: اگر مردم غیور تنگ ارم و بخش ارم می‌خواهند فاتحه‌ای قرائت کنند اول بر سر مزار این دو شهید نام آشنا بیایند و بیان کنند که ما میزبان خوبی برای مهمانان خود هستیم.

منبع : ایسنا

انتهای پیام
captcha