تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره «خه‌لات» در کردستان
کد خبر: 4027276
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره «خه‌لات» در کردستان

مسئول روابط عمومی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره کسب و کارهای فرهنگی با عنوان «خه‌لات» در استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا پنجم بهمن‌ می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

برگزاری دومین جشنواره «خه‌لات» در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، ماجد رموزی، مسئول روابط عمومی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز، 19 دی‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: جشنواره «خه‌لات» از سری برنامه‌های موضوعی هفتمین دوره جایزه ملی کالاهای فرهنگی فیروزه است که به منظور حمایت از کسب و کارهای فرهنگی و تقویت بخش مهم فرهنگ و هنر استان یعنی اقتصاد فرهنگ و برندسازی محصولات فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا 20 دی‌ماه بود که بنا بر درخواست تعدادی از هنرمندان استان مبنی بر آماده‌سازی آثار هنری جدید برای شرکت در دومین جشنواره دوم خه‌لات(جایزه)، مهلت ارسال آثار تا تاریخ پنجم بهمن‌ماه تمدید شد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: هنرمندان و فعالان عرصه کسب و کارها و محصولات فرهنگی شامل هدایای فرهنگی، صنایع چوبی، زیورآلات و هنرهای تزیینی، سازندگان آلات‌و‌سازهای موسیقی و هنرهای باستانی مناطق کردنشین مانند جولایی، فرش دستبافت، عروسک‌سازی و صنایع چاپ و بسته‌بندی فرصت دارند آثار هنری خود را در این جشنواره به ثبت برسانند.

وی افزود: تولیدکنندگان، کارآفرینان و هنرمندان می‌توانند از طریق سامانه جشنواره فیروزه به آدرس https://jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir برای شرکت در این رخداد فرهنگی ثبت‌نام کنند.

رموزی اظهار کرد: آثار شرکت‌کنندگان پس از ثبت درخواست و درج عکس اثر در سایت مذکور با ارسال نسخه فیزیکی اثر به دبیرخانه جشنواره مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره در صورت داشتن هرگونه سوالی می‌توانند با دبیرخانه دومین جشنواره استانی کالاهای فرهنگی استان و شماره‌های ۰۸۷۳۳۲۸۵۲۴۰ و ۰۸۷۳۳۲۸۵۰۷۰ تماس حاصل کنند و یا به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha