مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور مردم برگزار می‌شود
کد خبر: 4031702
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور مردم برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمان با بیان اینکه شعار امسال دهه فجر «جشن ملی ۱۴۰۰» است، افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال با بزرگداشت ۱۲ بهمن ماه در مصلای کرمان آغاز می‌شود و در حال حاضر برنامه‌ریزی انجام شده این است که راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با حضور مردم انجام شود.

حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، ظهر امروز ۶ بهمن ماه، شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با موضوع دهه فجر با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.

عباس تقی‌زاده، مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در این مراسم با اشاره به این موضوع که امسال اولین دهه فجر در دولت سیزدهم است، بیان کرد: اطلاع‌رسانی و اجرای سیاست‌های دولت در بستر دهه فجر و برنامه‌های آن اهمیت زیادی دارد.

تقی‌زاده با تاکید بر اینکه نقش اصلی در برنامه‌های دهه فجر را روابط عمومی‌ها برعهده دارند، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اطلاع رسانی برنامه‌های دهه فجر و حضور مقامات انجام گیرد و در اطلاع‌رسانی پروژه‌ها به تاثیرگذاری ابعاد مختلف آن‌ها در زندگی مردم پرداخته شود.

وی در اطلاع رسانی برنامه‌ها توسط روابط عمومی‌ها بر ارائه آمارهای دقیق و معتبر تاکید کرد و گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقررات اداری نسبت به برگزاری آئین‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام شود.

حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه در آستانه دهه فجر چهل و سومین دهه پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان مهمترین مناسبت در طول سال قرار داریم، گفت: انقلاب باعث تحول زیادی در ایران، منطقه و در جهان شد و توانست با اهداف استکباری مقابله کند.

وی با بیان اینکه هدف انقلاب حاکمیت دین در ایران و کشورهای اسلامی بود و این امر در تقابل با استکبار و نفوذ آمریکا است، افزود: ما اگر بخواهیم انقلاب را با ماهیت و ارزش‌های آن به نسل جوان و نوجوان معرفی و منتقل کنیم، روابط عمومی‌ها باید در این زمینه کار کنند و دهه فجر این زمینه را فراهم می‌کند.

انجم‌شعاع تصریح کرد: با توجه قرار گیری ولادت حضرت زهرا(س)، دهه فجر و ولادت امام علی(ع) در یک بازه زمانی، شعار امسال دهه فجر «جشن ملی ۱۴۰۰» است و روابط عمومی‌ها باید در این مدت اقداماتی انجام دهند که یکی از آن‌ها فضاسازی محیطی است تا فضای نشاط را به وجود آورند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان بر برگزاری جشن‌های با شکوه و پر محتوا تاکید کرد و گفت: فضای امروز جامعه به دلیل کرونا و مشکلات اقتصادی، نیاز به شادی و نشاط و امید آفرینی دارد. انقلاب به راحتی به دست نیامده است و امروز همه باید تلاش کنیم تا به مردم امید دهیم و از فرصت دهه فجر برای امیدآفرینی و ایجاد نشاط استفاده کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر امسال با بزرگداشت ۱۲ بهمن ماه در مصلای کرمان آغاز می‌شود و در حال حاضر برنامه‌ریزی انجام شده این است که راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با حضور مردم انجام شود.

انتهای پیام
captcha