پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت میلاد امام علی(ع)
کد خبر: 4036624
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت میلاد امام علی(ع)

استاندار کردستان در پیامی گفت: امید است که همه ما با سرلوحه قراردادن شیوه و سیره امام علی (ع)، پیروانی لایق و صادق از سیره‌ی پیامبر اعظم و آل طاهرینشان و خادمانی راستین برای مردم عزیز این خطه پر بها و ارجمند از ایران عزیز اسلامی باشیم.

پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت میلاد امام علی(ع)

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان با صدور پیامی سیزدهم رجب سالروز میلاد با سعادت مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛ ماه رجب و مناسبت‌های فرخنده و مبارک آن فصل روییدن جوانه‌های عاشقانه زیستن و ماه شست و شوی دل و جان از گناه و غفلت و آماده شدن برای ورود به ماه مبارک شعبان المعظم است.

سیزدهم ماه رجب المرجب، میلاد مسعود و مبارک امیرالمومنین امام علی (علیه السلام)، مولود کعبه و شیرمرد میدان خدمت و عبادت و شجاعت و عطوفت که به عنوان روز پدر نامگذاری شده است فرصتی مغتنم برای تجلیل از مقام شامخ پدران عزیز جامعه بویژه پدران آسمانی و شهیدان والا مقام و پدران پر فضیلت شهدای ماست.

اینجانب این میلاد با سعادت و این روز بزرگ را به همه مسلمانان بویژه مردم مومن استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدواریم که همه ما با سرلوحه قراردادن شیوه سیره آن امام همام، پیروانی لایق و صادق از سیره‌ پیامبر اعظم و آل طاهرینشان و خادمانی راستین برای مردم عزیز این خطه پر بها و ارجمند از ایران عزیز اسلامی باشیم.

انتهای پیام
captcha