آغاز مرحله مصاحبه دومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن + عکس
کد خبر: 4037331
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

آغاز مرحله مصاحبه دومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن + عکس

مرحله مصاحبه دومین دوره طرح ساماندهی مسابقات قرآن از صبح امروز 30 بهمن‌ماه آغاز شده و تا پنجم اسفندماه در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه دارد.

آغاز مرحله مصاحبه دومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن + عکس

به گزارش ایکنا، آزمون شفاهی «مرحله مصاحبه» دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم از صبح امروز 30 بهمن‌ماه در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شده و تا پنجم اسفندماه ادامه خواهد داشت. در این مرحله شرکت‌کنندگان در بخش‌های تجوید، صحت حفظ، صوت، لحن و وقف و ابتدا حضور دارند.

بر همین اساس در اولین روز از برگزاری این آزمون که به صورت آنلاین و شفاهی برگزار می‌شود شرکت‌کنندگان در بخش تجوید و صحت حفظ حضور خواهند داشت. در بخش تجوید چهره‌هایی همچون سیدمحسن موسوی‌بلده، مهدی قره‌شخیلو و محمدرضا پورزرگری و در بخش صحت حفظ نیز امیر آقایی، مهدی عباسی و الهام ماندگارمهر به عنوان داور حضور دارند. رقابت‌های این دو بخش طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

روز سه‌شنبه سوم اسفندماه نیز آزمون بخش وقف و ابتدا برپا می‌شود. در این بخش نیز کریم دولتی، سعید رحمانی و فاطمه پرویزی به عنوان داور حضور دارند.

زمان مصاحبه بخش لحن نیز چهارشنبه چهارم اسفندماه خواهد بود. در این بخش غلامرضا شاه‌میوه، محسن یاراحمدی و علی‌اکبر کاظمی به عنوان داور حضور خواهند داشت.

در بخش صوت نیز آزمون از سوم اسفندماه آغاز می‌شود و تا پنجم همین‌ماه ادامه دارد. در این بخش نیز محمدحسین سعیدیان، احمد ابوالقاسمی و نصرت‌الله حسینی به عنوان داور حضور دارند.

در این مرحله از طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن مجموعاً 175 نفر حضور دارند که 85 نفر در بخش آقایان و 90 نفر در بخش بانوان حضور دارند.

بر همین اساس در بخش تجوید 32 نفر در گروه آقایان و 15 نفر در گروه بانوان، در بخش صحت حفظ 10 نفر در گروه آقایان و 43 نفر در گروه بانوان، در بخش صوت 21 نفر در گروه آقایان و 14 نفر در گروه بانوان، در بخش لحن و وقف و ابتدا نیز هر کدام 11 نفر در گروه آقایان و 9 نفر در گروه بانوان حضور دارند.

یادآوری می‌شود، ثبت‌نام برای حضور در دومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن طی بازه زمانی شهریور و مهرماه انجام شد و طی آن 370 شرکت‌کننده برای حضور در طرح ثبت‌نام کردند. همزمان با ثبت‌نام از متقاضیان خواسته شد تا فایل صوتی خود را نیز در سامانه بارگذاری کنند.

در ادامه مرحله اول این دوره (آزمون کتبی) اواخر آبان‌ماه برگزار شد و نفراتی که حد نصاب لازم را کسب کردند در مرحله دوم (آزمون شبیه‌سازی) در بازه زمانی دهه اول دی‌ماه راه یافتند و نفرات برگزیده آن آزمون به مرحله پایانی(مصاحبه) رسیدند.

انتهای پیام
captcha