لشکر رسانه‌ای دشمن به دنبال اختلاف‌افکنی است + عکس
کد خبر: 4037832
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

لشکر رسانه‌ای دشمن به دنبال اختلاف‌افکنی است + عکس

علی ابوطالبی، پیرغلام اهل بیت(ع) بیان کرد: باید از شیطان و لشکر شیطان که در لباس رسانه‌ای نظام سلطه و مستکبرین ضد اسلام هستند دوری کرد، چراکه آنها به دنبال نفوذ در جامعه مؤمنان و ایجاد اختلاف‌افکنی هستند.

لشکر رسانه‌ای دشمن به دنبال اختلاف‌افکنی استبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، نخستین جلسه مجمع ذاکران هیئت مذهبی محبان الائمه(ع) از سوی کانون مداحان و با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان البرز، شامگاه یکشنبه، یکم اسفندماه در مسجد حضرت خدیجه‌کبری(س) واقع در بلوار دانش‌آموز شهر کرج برگزار شد. 

علی ابوطالبی، پیرغلام اهل بیت(ع) در این جلسه با تأکید بر اینکه همه انسان‌ها باید از شیطان و لشکر شیطان که در لباس رسانه‌ای نظام سلطه و مستکبرین ضد اسلام است دوری کنند، اظهار کرد: شیطان و لشکر شیطانیان در کنار گودال قتلگاه بعد از شهادت حضرت ثارالله(ع) قول دادند که به داخل مؤمنین و جامعه ایمانی نفوذ کرده و ایجاد اختلاف‌افکنی کنند. 

وی در ادامه بنگاه‌های تبلیغاتی و سرویس‌های تهاجمی شیاطین نظام سلطه را بسیار خطرناک و ضد دین و هویت‌شکن دانست و افزود: منبر بهترین جایگاه برای عالم دینی و شبکه تبلیغی معارف اسلامی و مادحین اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) است؛ همچنین کرسی تلاوت بهترین جایگاه برای قاریان و مفسران قرآن کریم است. 

ذاکران جوان عهده‌دار میدان‌داری مجالس مذهبی شوند

رحمان نوازنی، ذاکر آل‌الله(ع) و شاعر برتر کشوری، نیز در این جلسه بر ارزش‌گذاری فعالیت‌ها و دیدن مزیت‌ها و استمرار دوره‌های مقدماتی و تخصصی تأکید کرد و گفت: جلسه مجمع ذاکرین باید جریان‌سازی کند و مدیریت پیرغلامان و ذاکران آل‌الله(ع) باید مجتهدانه باشد و همین‌طور لازم است که ذاکران جوان و نوجوان عهده‌دار میدان‌داری مجالس مذهبی شوند.

وی در ادامه تلاش‌های ادراکی و افق برنامه‌ای مجمع ذاکران هیئت مذهبی محبان الائمه(ع) استان البرز که با حضور طوایف مختلف کشور برگزار می‌شود را ارزنده و ارزشمند برشمرد و اظهار کرد: در ارائه سبک‌های شعری می‌طلبد که با برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی و تخصصی پژوهش‌محور تجربیات خود را به جامعه هدف منتقل کنیم.

یادآور می‌شود، در این آئین که با حضور حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز همراه بود، مداحان اهل‌ بیت(ع) با ارائه نکاتی خواستار مطالبات خود در این حوزه شدند. 

حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha