ثبت‌نام مرتلین نوجوان برنامه قرآنی رمضان ۱۴۰۱ حرم بانوی کرامت آغاز شد
کد خبر: 4039396
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

ثبت‌نام مرتلین نوجوان برنامه قرآنی رمضان ۱۴۰۱ حرم بانوی کرامت آغاز شد

نام‌نویسی نوجوانان برای شرکت در دوره آموزشی آیین ترتیل‌خوانی ویژه ماه مبارک رمضان در حرم مطهر بانوی کرامت آغاز شد.

قرآنبه گزارش ایکنا از قم، ثبت‌نام مرتلین نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت در ماه رمضان ۱۴۰۱ با فراخوان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) آغاز شد.

براساس این فراخوان، نوجوانان قرآنی می‌توانند برای ثبت‌نام در آئین ترتیل‌خوانی ماه مبارک رمضان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اقدام کنند.

نوجوانان ۱۰ تا ۱۸ سال که تسلط کامل بر مهارت ترتیل و تجوید دارند، می‌توانند با ارائه تعهد بر حضور منظم در دوره آموزشی و قبولی در آزمون مجازی (فایل صوتی) و مصاحبه حضوری، در دوره آموزشی آمادگی شرکت در ترتیل‌خوانی حرم مطهر بانوی کرامت نام‌نویسی کنند.

نحوه ثبت‌نام در این دوره به این صورت است که متقاضیان، فایل صوتی تلاوت ترتیل کامل سوره مبارکه تحریم را با بیان نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ دقیق تولد، شماره تلفن همراه، شهر و استان محل سکونت خود در ابتدای فایل ترتیل به نشانی https://eitaa.com/TARTIL1401 در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

یادآور می‌‌شود، مهلت ارسال فایل صوتی حداکثر تا ۱۲ اسفندماه جاری است و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با شماره تماس پشتیبانی این دوره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۲۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha