رونمایی از المان قرآنی در بوشهر
کد خبر: 4039522
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹

رونمایی از المان قرآنی در بوشهر

معاون شهرداری بندر بوشهر با اشاره به 16 اسفندماه روز قرآنی بوشهر، گفت: سازمان شهرداری بوشهر در این روز برنامه های ویژه و متعددی را در نظر گرفته است که یکی از آن ها رونمایی از المان قرآنی در سطح شهر بوشهر است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، نشست خبری شهرداری بندر بوشهر با حضور حسین حیدری، شهردار بوشهر و جمعی از معاونین شهرداری به منظور ارائه برنامه های نکوداشت هجدهم اسفندماه روز بوشهر، 9 اسفندماه برگزار شد.

حیدری در این نشست با بیان اینکه درخواست مردم تکمیل پروژه های نیمه کاره شهر است، گفت: ما تاکنون سعی در تکمیل پروژه های مهم نیمه کاره شهر داشته ایم و پروژه جدیدی را تعریف نکرده ایم.

وی با اشاره به چندین پروژه مهم نیمه کاره در سطح شهر، ادامه داد: پروژه هایی همچون تقاطع شهید سلیمانی، جانمایی فضای سبز، کمپ دائمی مسافرین نوروزی، سرمایه گذاری و بهره برداری توریستی و گردشگری از بافت قدیم شهر بوشهر و عقب نشینی فنس پایگاه هوایی به عنوان طرح جاده سلامت در حال تکمیل هستند که به جدیت آن ها را پیگیری می‌کنیم و به سر منزل می‌رسانیم.

حیدری در پاسخ به سوال ایکنا که در مورد افزایش فعالیت‌های فرهنگی شهرداری به خصوص در عرصه قرآنی در سطح شهر بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی ایران، چه اقداماتی در دستور کار خود قرار داده اید، تصریح کرد: شهرداری جلسات متعددی با استانداری در خصوص جانمایی دبیرخانه پایتخت قرآنی کشور داشته و اقدامات خوبی هم صورت گرفته است.

در ادامه مسعود غلامزاده فرد معاون خدمات شهری در حوزه پسماند شهرداری همچنین با اشاره به 16 اسفندماه روز قرآنی بوشهر، اظهار کرد: بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی ایران و علی‌رغم پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان، متاسفانه فعالیت های شاخصی نداشته اما شهرداری بوشهر در این روز برنامه های ویژه و متعددی را در نظر گرفته است که یکی از آن ها رونمایی از المان قرآنی در سطح شهر بوشهر است.

وی در پایان از برنامه های ویژه هفته بوشهر خبر داد و اضافه کرد: آغاز برنامه ها از امروز نهم اسفندماه با نشست خبری بوده و در 12 اسفندماه غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهر بوشهر را خواهیم داشت؛ پس از آن برنامه هایی نظیر افتتاح جشنواره فرهنگی، ورزشی در میدان رئیسعلی دلواری، المپیاد ورزشی محلات، جشن‌های شبانه اعیاد شعبانیه، مسابقات موتور سواری قهرمانی کشور و در روز 18 اسفندماه که به نام بوشهر است زنگ بوشهر را در مدرسه ماندگار سعادت برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha