تمدید مهلت ثبت‌نام در جام حافظان قرآن بوشهر تا ۱۵ اسفند
کد خبر: 4039836
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

تمدید مهلت ثبت‌نام در جام حافظان قرآن بوشهر تا ۱۵ اسفند

مهلت ثبت‌نام در دومین دوره جام حافظان استانی قرآن کریم که از سوی مؤسسه سراج پهلوانکشی بوشهر برگزار می‌شود تا ۱۵ اسفندماه تمدید شده است.

جام حافظان قرآنبه گزارش ایکنا، دومین دوره جام حافظان استانی قرآن کریم ویژه آقایان زیر 20 سال از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت سراج پهلوانکشی با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان، پایگاه مقاومت امام علی بن ابیطالب(ع) و شورای اسلامی و دهیاری پهلوانکشی برگزار می‌شود.

این جام قرآنی در رشته‌های نیم جزء، یک جزء، دو جزء و پنج جزء قرآن به صورت آزاد و پیوسته برگزار می‌شود. این مسابقه پنجشنبه، 19 اسفندماه ساعت 8 به نشانی روستانی پهلوانکشی، حسینیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود، پیش از این پنجم اسفندماه برای این منظور تعیین شده بود که به دلیل اوج‌گیری شیوع بیماری کرونا این زمان به تعویق افتاد.

همچنین مهلت شرکت در این جام تمدید شده و علاقه‌مندان تا یکشنبه، 15 اسفندماه به منظور ثبت نام در این مسابقه از طریق ارسال نام و نام خانوادگی، رشته مسابقه و تاریخ تولد به شماره‌های 09164245167، 09179705743 و 09179885223 مهلت دارند.

انتهای پیام
captcha