ارسال 309 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی حرکت در آذربایجان غربی
کد خبر: 4042743
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

ارسال 309 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی حرکت در آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۳۰۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و داوری شد که ٢٩ اثر آن به عنوان آثار برتر در اختیار وزارت علوم قرار گرفته است و دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان هم در این جشنواره چهار مقام منتخب کسب کردند.

سیروس یوسفی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سیروس یوسفی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی، ۲۲ اسفند در آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره حرکت اظهار کرد: از تمام انجمن‌های علمی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سطح کشور تقدیر می‌کنیم و امسال شاهد رشد ارسال آثار به جشنواره از لحاظ کمی و کیفی بودیم، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با هدف مهارت‌آموزی، تامین نیاز بازار و نیروی کار در استان فعالیت می‌کند.

یوسفی بیان کرد: آثار ارسالی دانشجویان در زمینه صنعت، فرهنگ، هنر و اشتغال که دغدغه اصلی جامعه محسوب می‌شود، از عناوین اصلی آثار بود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: طبق آمار بالای ۷۰ درصد از دانشجویان فنی در زمینه ایجاد شغل کارآفرین بوده و یا در صنعت نقش‌آفرینی می‌کنند و نیاز است دولت به‌صورت ویژه‌ از آن‌ها حمایت کند.

وی گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری این دانشگاه باید توسعه یابد و نباید یک‌سری سیاست‌ها موجب تضعیف یا مانع رشد و توسعه دانشگاه شود زیرا این دانشگاه به حمایت نیاز دارد.

یوسفی عنوان کرد: محور‌های جشنواره، فعالیت خلاقانه، کارآفرینی، شاخه انجمن‌های علمی برتر، نشریات و بخش ویژه از جمله محور‌های جشنواره حرکت است. 

وی افزود: سال گذشته در سومین دوره این جشنواره ۲۹۳ اثر از دانشگاه فنی و حر‌فه‌ای کشور در جشنواره شرکت کرده بودند که ۶ اثر حائز رتبه برتر و یک اثر نیز در بخش انجمن‌های علمی کامپیوتر از دانشگاه فنی وحرفه‌ای آذربایجان‌غربی حائز رتبه اول شد اما امسال ۳۰۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و داوری شد که ٢٩ اثر آن به عنوان آثار برتر در اختیار وزارت علوم قرار گرفته و دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان هم در این جشنواره چهار مقام منتخب کسب کردند.

 

 

انتهای پیام
captcha