جوانان جهادگر قرارگاه تواصی البرز تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 4043166
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

جوانان جهادگر قرارگاه تواصی البرز تجلیل شدند + عکس

طی مراسمی از جوانان جهادگر قرارگاه تواصی آستان مقدس امامزاده طاهر بن سجاد(ع) در جشن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) از سوی علی شعبانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع) کرج تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام سعید اجلالی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید حسن طهرانی‌مقدم حوزه مقاومت بسیج ۴۱۱ محمد رسول‌الله(ص)، ۲۳ اسفندماه در آئین تجلیل از جوانان جهادگر قرارگاه تواصی که در محل سالن اجتماعات امامزاده طاهر ابن سجاد(ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: حضرت سیدالشهدا(ع) در صحنه قیام عاشورا که ۲۵ رجب از شهر مدینه سال ۶۰ قمری خارج شد و سوم شعبان وارد شهر مکه شد و پیام این هجرت مجتهدانه و جهادگرانه این بود که یعنی اسلام یزیدی فاتحه‌اش خوانده است و اکنون نیز فاتحه اسلام انگلیسی و استکباری نظام سلطه خوانده شده است و به‌زودی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی به نصرت الهی این لشکرهای خبيث و تکفیری را در هم خواهند شکست. 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید حسن طهرانی‌مقدم امامزاده طاهر بن سجاد(ع) کرج افزود: حضرت امام حسین بن علی(ع) در سال ۶۰ قمری با ۳۲ نفر سواره و ۴۰ نفر پیاده از صحابه خود در قالب رزمندگان مدافع دین اسلام به میدان جهاد تبیین و روشنگری و به رسوایی کشاندن حکومت مفسد و ظالم آمده بود و در این رزم و آرایش نظامی در مقابل جبهه باطل اقدام به کار تشکیلاتی و برنامه‌دار مبتنی بر جهاد فی‌سبیل‌الله را انجام دادند و بخشی پیام این قیام حسینی برای ما گروه‌های جهادی این است که در واقع امامت و رهبریت در کارهای گروهی و اقدامات جهادی در گام اول قرار دارد. 

وی به تبیین خصوصیات یاوران و صحابه سومین پیشوای شیعیان پرداخت و افزود: کسانی که بعد از حج همراه سیدالشهدا(ع) شدند که خدایی و فدایی بودند و حاضر بودند تا آخرین قطره خون خود را فدا کنند. 

حجت‌الاسلام اجلالی گفت: حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) به صحابه‌اش فرمودند که با هم به صحنه پیکار می‌رویم و این اشاره بیانی و اقدام جهادی ایشان این پیام را داشت که در واقع شناخت و احصای معضلات و مشکلات به‌عنوان آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی در هر شرایطی قرار دارد و همچنین سنجیده و با تفکر و فکورانه به میدان زدن بدون هیچ‌گونه تعللی یعنی برنامه‌ریزی مبتنی بر تفکر و تعقل به‌عنوان گام دوم حضرت در قیام عاشورای حسینی بود.

وی ادامه داد: ایشان در صحنه قیام عاشورا به‌عنوان امام و رهبر و پیشوای دینی امت میدان‌داری کرد و در اصل در میدان بودن و در کنار مردم بودن و خدمت‌رسانی و مواسات خیرخواهانه به‌عنوان سومین گام در عرصه کار جهادی است. کار تشکیلاتی و جهادی در گام‌ چهارم باید شاکله خودش را داشته باشد و هدفش باید کسب رضایت خالق عالم هستی باشد و در واقع هر کار جهادی باید برای خود‌نمایی و نمایشی نباشد. 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید حسن طهرانی‌مقدم امامزاده طاهر بن سجاد(ع) کرج در پایان غیرت فاطمی، شجاعت علوی، حُسن‌خلق محمدی، کمال حسینی و ایثار عباسی را به‌عنوان بخشی از ویژگی‌های شخصیتی حضرت علی‌اکبر(ع) بیان کرد. 

همچنین این مراسم با مولودی‌خوانی مهدی عبادی ویژه جشن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و تجلیل از جهادگران جوان قرارگاه جهادی تواصی آقایان سید‌محمدحسین حسینی، علیرضا بابایی‌نژاد، محمد‌مهدی قاسمی، امیر‌مهدی فکری، سهیل صبور، علی‌اکبر حشیری، امیر‌عباس قمی، هادی عبداللهی، علی اکبری، حسین ساقی و حسین بهرامی از سوی علی شعبانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع) کرج و حجت‌الاسلام محمدعلی بیانی، مدیر مرکز افق امامزاده طاهر بن زین‌العابدین(ع) همراه بود. 

هاجر محمدی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha