هنر انقلاب اسلامی مبتنی بر مردم است +عکس
کد خبر: 4049330
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
استاندار بوشهر:

هنر انقلاب اسلامی مبتنی بر مردم است +عکس

استاندار بوشهر در جمع هنرمندان تصریح کرد: هنر امام و انقلاب اسلامی مبتنی بر مردمی است که به رهبری امام انقلاب کردند و در این 43 سال از آن دفاع و آن را حفظ کردند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، نشست صمیمی هنرمندان استان بوشهر با احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، ۲۴ فروردین ماه برگزار شد.

در این نشست نمایندگان هنرمندان بوشهری در عرصه های مختلف هنری با بیان دغدغه ها، معضلات و مشکلات جامعه هنری استان ضمن بیان اینکه یک هنرمند در حداقل خواسته خود تقاضای دیده شدن آثارش را در زمینه های مختلف دارند، خواستار فراهم آمدن شرایط این امر در استان و در سطح کشور شدند و مطالباتی را از این مقام مسئول داشتند.

احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر نیز ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم، شهید آوینی با اشاره به هنرمندان بوشهری و ظرفیت های بالای آنها گفت: هنرمندان کسانی هستند که خودشان را وقف مردم کردند و برای خودشان تقاضایی ندارند.

وی ادامه داد: هنر انقلاب اسلامی برگرفته از اندیشه های امامین انقلاب است و اندیشه ایشان نیز برگرفته از تفکر اسلامی است.

استاندار بوشهر با اشاره به تفکر اسلامی امامین انقلاب افزود: تحت تاثیر همین تفکر بوده است که ایران توانسته نه تنها در منطقه بلکه در جهان اثربخش باشد.

محمدی زاده تصریح کرد: هنر امام و انقلاب اسلامی مبتنی بر مردمی است که به رهبری امام انقلاب کردند و در این 43 سال از آن دفاع و آن را حفظ کردند و امروزه با تلاش های بسیار آن را به یک انقلاب جهانی تبدیل می‌کنند.

وی ادامه داد: با بررسی و مشاهدات انجام شده دریافتیم که بوشهر ظرفیت های بسیار بزرگی در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و هنری دارد؛ ظرفیت هایی که نه تنها در استان های دیگر بلکه در منطقه وجود ندارد که این ظرفیت ها برای توسعه در استان بسیار مستعد هستند.

استاندار بوشهر در پایان خطاب به امید پارسایی فر، رئیس حوزه هنری استان بوشهر و با اشاره به دغدغه و مشکلات هنرمندان اظهار کرد: در این زمینه باید کارگروهی از هنرمندان تشکیل دهیم و این مشکلات را به دقت و با جدیت پیگیری کنیم.

 
خبرنگار: آتنا جعفری
انتهای پیام
captcha