برپایی محفل قرآنی در مسجد صاحب الزمان(عج) شرق تهران
کد خبر: 4049583
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

برپایی محفل قرآنی در مسجد صاحب الزمان(عج) شرق تهران

یکی دیگر از محافل قرآنی مؤسسه مشکات استان البرز در ماه مبارک رمضان شب گذشته مصادف با دوازدهم رمضان، در مسجد صاحب الزمان(عج) شرق تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، مؤسسه قرآنی مشکات استان البرز در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری شش محفل در استان‌های تهران و البرز با مشارکت مساجد است. یکی از ویژگی اصلی و مهم این محافل ارتباط تصویری قاریان مصری و اجرای تلاوت است.

شب گذشته 25 فروردین‌ماه، مسجد صاحب الزمان(عج) مسیل جاجرود شرق تهران، نیز شاهد یکی دیگر از محافل قرآنی ویژه این مؤسسه قرآنی بود که با حضور قاریان بین‌المللی و شیفتگان قرآن کریم برگزار شد.

این محفل قرآنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور وحید خزایی، قاری بین‌المللی کشورمان و حضور مجازی قاری مطرح مصری عبدالناصر حرک برپا شد.

در کنار تلاوت قاریان ملی و بین‌المللی کشورمان، اجرای گروه تواشیح و همخوانی بین‌المللی محراب از دیگر بخش‌های این محفل بود. اجرای این محفل را غلامرضا احمدی بر عهده داشت.

مسجد صاحب الزمان(عج) شرق تهران میزبان دومین محفل قرآنی موسسه مشکات استان البرز

این برنامه قرآنی با حضور اهالی منطقه، دو ساعت پیش از اذان مغرب آغاز و به نماز و افطار ختم شد. ویژگی این محفل منحصر بودن ساعت آن بود که از ساعت ۱۸ تا اذان مغرب و طی دو ساعت برگزار شد.

به گزارش ایکنا، موسسه قرآنی مشکات استان البرز چند محفل قرآنی ویژه را به‌جز این محفل با حضور مجازی دو قاری مطرح مصری و قاریان بین‌المللی کشورمان در ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.

مسجد صاحب الزمان(عج) شرق تهران میزبان دومین محفل قرآنی موسسه مشکات استان البرز

گزارش تصویری دومین محفل قرآنی موسسه مشکات استان البرز در مسجد صاحب الزمان(عج)

انتهای پیام
captcha