برپایی مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام علی(ع)» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4050328
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

برپایی مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام علی(ع)» در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام علی(ع)» به مناسبت ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

«نماز در سیره و سخن امام علی(ع)»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 28 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، از برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام علی (ع)» به مناسبت ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد و اظهار کرد: ویژگی‌های این کتاب نو و کاربردی بودن محتوا، قلم ساده، روان و دسته‌بندی موضوعات و محتوا است.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان گروه سنی ۱۸ سال و بالاتر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: مهلت تعیین شده جهت مطالعه کتاب و شرکت در آزمون مسابقه از تاریخ ۲۰ فروردین‌ماه تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری به مدت ۴۳ روز است.علاقه‌مندان می‌توانند در قالب شرکت‌کننده آزاد یا کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این رویداد فرهنگی شرکت داشته باشند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه آزمون مسابقه به‌صورت مجازی و از طریق سامانه محراب به نشانی mehr.Namaz.ir در مدت زمان تعیین شده برگزار خواهد شد، اضافه کرد: نتایج مسابقه در تاریخ ۲۱ خردادماه مصادف با میلاد باسعادت امام رضا(ع) از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir و وبگاه‌های دستگاه‌های اجرایی مشارکت کننده اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام قاسمی بیان کرد: شرکت‌کنندگانی که به ۹۰ درصد سؤالات مسابقه پاسخ صحیح داده باشند، به مرحله قرعه کشی راه یافته و از بین آنان به قید قرعه به ۱۱۰ نفر هدایای ارزنده‌ای از سوی ستاد اقامه نماز تقدیم خواهد شد.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند کتاب مسابقه را در قالب کتاب فیزیکی یا فایل الکترونیکی به روش‌های نسخه الکترونیکی (فایل PDF ) کتاب با بیش از ۸۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۰۰ هزار ریال، قابل تهیه فقط از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir و نسخه فیزیکی کتاب با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۲۷۰ هزار ریال از طریق فروشگاه مرکزی ستاد اقامه نماز، عاملین فروش در استان و نیز فروشگاه اینترنتی ستاد به نشانی namazstore.ir دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha