فراخوان مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره امام علی(ع)» در لرستان
کد خبر: 4050791
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

فراخوان مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره امام علی(ع)» در لرستان

فراخوان مسابقه سراسری کتابخوانی ویژه کارکنان دستگاه‌هیا اجرایی با عنوان «نماز در سیره و سخن امام علی(ع)» در لرستان منتشر شد.

فراخوان مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره امام علی(ع)» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان لرستان فراخوان برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی با عنوان «نماز در سیره و سخن امام علی(ع)» ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی را منتشر کرده است.

این مسابقه کتابخوانی به صورت سراسری و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال در کلیه استان‌های کشور و دستگاه‌های اجرایی در حال برگزاری است و علاقه‌مندان در گروه سنی ۱۸ سال و بالاتر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

مهلت تعیین شده جهت طرح مطالعه کتاب و شرکت در آزمون مسابقه از تاریخ ۲۰ فروردین الی ۳۱ اردیبهشت‌ماه امسال به مدت ۴۳ روز می‌باشد و علاقمندان می‌توانند در قالب شرکت‌کننده آزاد یا کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

آزمون مسابقه به صورت مجازی و از طریق سامانه محراب به نشانی mehr.namaz.ir در مدت زمان تعیین شده برگزار خواهد شد و نتایج مسابقه در تاریخ ۲۱ خرداد مصادف با میلاد باسعادت امام رضا(ع) از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir و وب‎گاه‌های دستگاه‎های اجرایی مشارکت کننده اعلام خواهد شد.

شرکت‌کنندگانی که به ۹۰ درصد سؤالات مسابقه پاسخ صحیح داده باشند به مرحله قرعه‌کشی راه یافته و از میان آنها به قید قرعه به ۱۱۰ نفر هدایای ارزنده از سوی ستاد اقامه نماز اعطا خواهد شد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند کتاب مسابقه را در قالب کتاب فیزیکی یا فایل الکترونیکی به روش‌های زیر شامل نسخه الکترونیکی فایل ‏pdf با بیش از ۸۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۰۰هزار ریال قابل تهیه فقط از فروشگاه ستاد اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir و یا نسخه فیزیکی کتاب با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۲۷۰ هزار ریال از طریق فروشگاه مرکزی ستاد اقامه نماز عاملین فروش در استان‌های منتخب کشور و نیز فروشگاه ستاد اینترنتی ستاد به نشانی namazstore.ir تهیه کنند.

انتهای پیام
captcha