طنین تلاوت قرآن در سواحل مکران + عکس
کد خبر: 4050912
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۹

طنین تلاوت قرآن در سواحل مکران + عکس

محفل انس با قرآن و شهدا در منطقه سوم دریایی نبوت کنارک برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی منطقه سوم دریایی  نبوت کنارک، محفل انس با قرآن و شهدا، گرامیداشت ۲۹ فروردین، سالروز ارتش ج.ا.ا با حضور مسئولان لشکری و کشوری در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) شهرک شهید مولایی منطقه سوم دریایی نبوت کنارک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

طی این مراسم استواریکم مهدی مهاجر از نهاجا و ناوبان‌سوم رضا فرجی از نداجا به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت و سپس کلیپ‌ قرآنی و حماسی دربرگیرنده منویات رهبر معظم انقلاب به سمع و نظر حاضران رسید. در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین نجاتی‌نژاد، ارشد هماهنگ‌کننده عقیدتی ـ سیاسی‌های جنوب سیستان و بلوچستان به سخنرانی پرداخت.

در ادامه این مراسم امیردریادار دوم حسین حسنی، ارشد نظامی آجا در شهرستان‌های چابهار و کنارک و فرمانده منطقه سوم دریایی نبوت کنارک، گفت: روز ارتش، نماد افتخار برای یک ملت به درازای یک تاریخ است. امروزه که افتخار ایستادگی بر پای خود را در جهان داریم به برکت فعالیت‌های ارتشیان در ابتدای انقلاب با فعالیت‌های جانانه آنها برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، جانفشانی‌ها در جبهه‌های جنگ برای حفظ و پایداری انقلاب بوده است.

حسنی ادامه داد: زمانی که ضد انقلاب و منافقین به دنبال نابودی ایران بودند، این الهام وحی گونه بر قلب امام خمینی(ره) بود که با اعلام روز 29 فروردین به عنوان روز ارتش امید دشمنان و منافقان را ناامید کردند و باعث رشد و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران در سال‌های حیات انقلاب اسلامی شدند.

در ادامه گروه تواشیح همسرایی نورالثقلین متشکل از کارکنان پایور منطقه سوم قطعات زیبا و پرمحتوایی را درباره ماه مبارک رمضان و روز ارتش اجرا کردند.

حسن ختام این مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران، قاریان و حافظان قرآن این منطقه و ادای احترام و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای والامقام ارتش ج.ا.ا بود.

انتهای پیام
captcha