تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4051423
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان در چهارمحال‌وبختیاری

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: به زودی از برگزیدگان استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان تقدیر می‌شود.

مسابقات قرآنی مدهامتان

محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری ضمن اعلام اسامی برگزیدگان استان در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، اظهار کرد: این مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی برگزار شد که از نفرات برتر استان چهارمحال و بختیاری در این دوره از مسابقات با اهدای جوایز نقدی تقدیر می‌شود.

مظاهری افزود: در رشته اذان، امیرحسین آقایی از کانون فرهنگی هنری شهدای امام قیس شهرستان بروجن و مجید رحمانی از کانون فرهنگی هنری انقلاب اسلامی شهرستان لردگان رتبه اول و رضا طاهری از کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) گندمان شهرستان بروجن  رتبه دوم را کسب کردند.

وی در خصوص برگزیدگان در رشته حفظ کل قرآن کریم، تصریح کرد: محمدامین مسلمی از کانون ضیافت بروجن و زهرامداحیان از کانون سالار شهیدان حائز رتبه اول استان در این رشته شدند.

مظاهری با اشاره به اینکه در رشته قرائت تحقیق محسن مولوی از کانون سالار شهیدان و سمانه میرزاخانی از کانون صابر شهرکرد موفق به کسب رتبه اول شدند، ادامه داد: در قرائت ترتیل، محمدصادق حیدری از کانون سالار شهیدان شهرکرد و سحرمیرزاخانی از کانون صابر شهرکرد رتبه اول و محمدحسین مردانی از کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان رتبه دوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در قرائت تقلیدی محمد اسماعیلی وردنجانی از کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا(س) وردنجان از شهرستان بن حائز رتبه اول و در قرائت نماز علیرضا بهمنی از کانون سالارشهیدان و رضا حشمتی از کانون فرهنگی هنری صابر شهرکرد حائز رتبه اول شدند. و زهرا حجت‌پناه از کانون سالار شهیدان نیز رتبه دوم را کسب کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در پایان با اشاره به اینکه در رشته مفاهیم قرآن هفت نفر از استان رتبه برتر را کسب کردند، افزود: کوثر عبادی‌جو از کانون ابرار حاجی‌آباد لردگان، خدیجه رفیعی از کانون کوثر وردنجان، محمد سهرابی از کانون ذوالفقار منظریه شهرکرد، فاطمه منصوری از کانون بینات روستای معموره شهرستان بروجن و بهار شبان‌زاده از کانون فرهنگی هنری ذوالفقار منظریه شهرکرد در این رشته عناوین برتر را به دست آوردند.

انتهای پیام
captcha