آغاز دومین دوره مسابقات مناظره دانش‌آموزی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4057190
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴

آغاز دومین دوره مسابقات مناظره دانش‌آموزی در آذربایجان‌غربی

رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی گفت: دومین دوره مسابقات مناظره دانش‌آموزی به همت سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی با حضور 24 تیم در بخش‌های دختران و پسران از 12 منطقه و شهرستان آذربایجان‌غربی آغاز شده است.

آغاز دومین دوره مسابقات مناظره دانش‌آموزی در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی 25 اردیبهشت در جلسه ویدئو کنفرانسی مسابقات مناظرات دانش‌آموزی اظهار کرد: سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک می‌گویم و مناظره دانش‌آموزی با هدف توسعه فرهنگ گفت‌وگو در بین دانش‌آموزان و تقویت مهارت تفکر خلاق و نقادانه و مهارت سخنوری و تقویت روحیه نقدپذیری در میان دانش‌آموزان به همت سازمان دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

وی افزود: احساس مسئولیت نسبت به جامعه پیرامون باید در بین دانش‌آموزان نهادینه شود و جوانان ایران اسلامی باید در عرصه‌های علمی و فرهنگی پیشتاز باشند و فعالیت‎‌های سازمان دانش‌آموزی از بهترین فرصت‌ها برای ظهور و بروز استعدادهای دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

حسین عباس‌زاده، رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی در این جلسه گفت: دومین دوره مسابقات مناظره دانش‌آموزی به همت سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی با حضور 24 تیم در بخش‌های دختران و پسران از 12 منطقه و شهرستان آذربایجان‌غربی آغاز شده است.

عباس‌زاده بیان کرد: موضوعات مناظره در مرحله مقدماتی، نقش توسعه فضای مجازی در ارتقای کیفی فعالیت‌های تشکیلاتی و آموزش و پرورش، نقش و جایگاه تشکیلات دانش‌آموزی در تحقق ایران قوی و تحول در نظام آموزش و پرورش کشور و جایگاه فضیلت‌های اخلاقی در فعالیت‌های تشکیلاتی از جمله موضوعات مورد بحث در مناظرات دانش‌آموزی در مرحله مقدماتی بود، در مرحله نیمه نهایی موضوعات دیگری نیز در کنار این موضوعات به تیم‌های مناظره داده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha